unlock voor 5.0.1 firmware 04.11.08 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, is een iphone 4 die 3 dagen geleden hersteld is, en waar nu 5.0.1 met modemfirmware 04.11.08 op staat , te unlocken,?? de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlock voor 5.0.1 firmware 04.11.08
hallo,
is een iphone 4 die 3 dagen geleden hersteld is, en waar nu 5.0.1 met modemfirmware 04.11.08 op staat , te unlocken,?? de iphone komt uit frankrijk,, en is meer dan een jaar oud! moet ik dit bij de provider opvragen?? factuur is aanwezig... provider is : SFR SAV - Diagnostic de Panne, Dépannage, Mise à Jour de votre Mobile SFR ou Ultra Portable eeePC SFR of is het beter om op een andere manier te doen ?? ik spreek namelijk ook geen woord frans !! hahah ik hoor het graag,, mvg benny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lees het gele gedeelte in de unlock sectie: kan ik mijn iDevice unlocken
|
|
|||
|
|||
simlock
Citaat:
hoi Ravn3,, ik heb heel veel zitten lezen,,, maar kan niks specifiek vinden , betreft mijn versie en firmware,,, maar zoals ik het nu begrijp, is het niet te doen,,, alhoewel ik soms twijfel,, omdat ik nu een paar keer gelezen heb, dat het met redsnOw wel zou kunnen,, of heb ik dit helemaal verkeerd begrepen?? bedankt voor je reaktie iig.!! mvg benny |
|
|||
|
|||
Met Redsn0w kun je alleen jailbreaken.
Met Ultrasn0w kun je alleen unlocken. Natuurlijk alleen, mits je firmware / baseband is vermeld. Jouw firmware staat er niet bij ... Simpel toch. Je hoeft niet te twijfelen. Het staat er zoals het er staat. Je bent dus afhankelijk van die Franse provider. Of bel eens met deze reparateur. Een maatje van mij beweert dat zijn 4 met een Deense lock, hier werd unlocked (zonder jb). Vraag me niet hoe, wat en waarom, want dat weet ik niet. Ik heb geen enkele binding met dat bedrijf. Ik ken het geeneens. |
|
|||
|
|||
imei unlock is altijd mogelijk...alleen voor SFR is lastig, omdat deze unlock niet altijd beschikbaar is en en verkrijgbaar voor hele hoge prijzen.
|
|||
|
|||
mensen bieden aan om hem voor 125 euro te unlocken??
is dit te realiseren,,, of is het maar de vraag of dast lukt bij SFR???? mvg |
|
|||
|
|||
en waarom is er zoow veel interesse om mijn telefoon te kopen,???
omdat hij , ( zoals iedereen zegt ) toch niet te unlocken is !!?? is er misschien dan toch een oplossing ? mvg benny |
|
|||
|
|||
Misschien omdat 250 euro een interessante Ipod kan zijn van 32GB ? En ook nog risico nemen dat misschien een keer tot een iphone omgetoverd kan worden. Een oplossing is er niet...maar mensen houden van een "koopje".
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb inderdaad gebeld,, maar hun zeggen dat het voorlopig niet te doen is..
de ervaring is, dat het tot een maand geleden geen probleem was! maar de laatste weken lukt het niet!! ik kon het proberen, maar was geen garantie.. en de kans was klein.. ik hoop nog steeds op een oplossing van het DEV team... mvg benny |
|
|||
|
|||
Da's KL...
D'r kan nix kapot. Proberen kost nix. Niet geschoten is altijd mis, dus ... |
|
|||
|
|||
Met Redsn0w kun je toch een ipad baseband flashen ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPad baseband flashen is alleen voor de 3G(S) volgens mij
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: 3.1 firmware - unlock vraagje | brampower | Unlock | 3 | 02-10-09 13:23 |
Firmware 2.02 unlock gelukt! | Bounce | Chat en geruchten | 357 | 22-09-08 17:06 |
ZiPhone 2.5 is uit: makkelijke GUI-unlock voor firmware 1.1.4 | icam0 | Unlock [archief] | 667 | 01-04-08 14:09 |
|
|