3.1 firmware - unlock vraagje discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Om te beginnen: ja, ik heb de search functie gebruikt en ja, ik weet dat een 3.1 firmware met de nieuwste baseband nog niet te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3.1 firmware - unlock vraagje
Om te beginnen: ja, ik heb de search functie gebruikt en ja, ik weet dat een 3.1 firmware met de nieuwste baseband nog niet te unlocken is.
Hier heeft mijn vraag echter wel mee te maken. Ik heb recent een iPhone gekocht en had geen idee van hoe het allemaal werkt. Vandaar dat ik via iTunes heb geupdate en hierdoor mijn baseband ook heb geupdate. Hierdoor zit er weer een NL T-Mobile lock op en werkt hij niet meer met mijn Vodafone NL SIM. Ik heb al gezien dat het (nog) niet mogelijk is om deze te kraken. Ik weet alleen ook niet hoe ik er achter moet komen wanneer dit wél kan. Ik hou de blog van het dev-team in de gaten, maar ik wilde weten: waar ben ik eigenlijk naar op zoek? Wat voor hack, en van wie, waar kan ik die vinden etc. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Oke, en er is echt geen enkele zekerheid of er ooit wel een hack voor komt he?
|
|
||||
|
||||
Niets is zeker in het leven, nou ja bijna niets dan
Maar de kans dat er een oplossing komt is groter dan van niet lijkt me, er is altijd (tot nu toe) wel een oplossing geweest.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware 3.0 vraagje | Lukk | Jailbreak | 2 | 24-06-09 02:50 |
iPhone 3G: Unlock Vraagje | MikMakMan | Unlock | 3 | 10-02-09 19:08 |
Unlock vraagje | agui | Unlock [archief] | 12 | 08-06-08 22:52 |
unlock vraagje O.T.B 1.1.3 | joske666 | Archief | 2 | 20-02-08 17:58 |
Vraagje, Welke firmware? | Roue | iPhone algemeen | 2 | 06-11-07 02:00 |
|
|