Slecht Bereik 3 GS T-mobile discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) 2 weken geleden mijn 3 Gs ios 5.0.1 baseband 6.15.00 gejailbreakt via Redsn0w. Geen problemen met sim en bereik gehad tot 4 dagen geleden het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slecht Bereik 3 GS T-mobile
2 weken geleden mijn 3 Gs ios 5.0.1 baseband 6.15.00 gejailbreakt via Redsn0w. Geen problemen met sim en bereik gehad tot 4 dagen geleden het bereik heel slecht is geworden. Hij geeft elke keer aan "geen service" Heb inmiddels verschillende opties geprobeerd die ik heb gelezen op het forum. Ik dacht dat het te maken had met de baseband, maar ben er achter gekomen dat ik op zolder van mijn huis wel bereik heb. Is mijn antenne nu defekt of heeft het toch te maken met de Baseband.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is/was Reds0w al compatible met iOS 5.0.1? Verder weet ik alleen dat 6.15.00 iPad baseband is.
|
|
|||
|
|||
Als je de restore IPSW van 5.0 gebruikt is hij te jailbreaken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G slecht bereik in Rhenen volgens T-mobile verkoper? | Elfje | Odido (T-Mobile) | 12 | 03-10-10 22:01 |
Slecht bereik | HHeinrich22 | iPhone algemeen | 2 | 26-09-10 12:05 |
Slecht bereik | Kjiee | Odido (T-Mobile) | 13 | 08-09-10 18:10 |
T-mobile zeer slecht bereik | iphoneden | Archief | 3 | 24-12-09 20:42 |
|
|