Unlock Baseband 04.11.08 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Baseband 04.11.08 iphone unlock solution - YouTube Op twitter gonst het van de geruchten dat dit zou werken. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock Baseband 04.11.08
Baseband 04.11.08 iphone unlock solution - YouTube
Op twitter gonst het van de geruchten dat dit zou werken. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Iemand die kan bevestigen of dit werkt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zou het niet proberen als je je computer lief is ! ....
Kleine lichtpuntje voor iedereen die er mee zit: Sharif Hashim (side member Dev team) is wel weer begonnen met onderzoek naar de basebands 2.x - 4.11 Bron: https://twitter.com/#!/sherif_hashim) . Nadat hij maanden niets aan heeft gedaan door de onrust in Egypte...
Revenge of the nerd.. Laatst gewijzigd door iNemesis; 14-01-12 om 16:52. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door iphone1997; 14-01-12 om 19:39. Reden: Spellingsfout --" |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@iphone1997. De ios is niet het probleem ! Het is de baseband waar de unlock gebeurt. IOS versie moet alleen gejailbreaked kunnen worden en dat kan inmiddels al ( altijd al sinds bootrom exploit limera1n).
Dus als baseband 4.11.08 kan...dan werkt het ook zeker op ios 5.01! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zal nooit komen let maar op
|
|
|||
|
|||
Ik denk ook niet dat deze er komt. Op een gegeven moment zijn de exploits ook wel een keer eruit. Het locken van een baseband is maar een klein stukje code, dus "fouten" erin worden nu niet zo snel over het hoofd gezien. Apple leert ook van elke exploit dat de hackers vinden!!
|
|
|||
|
|||
deze is nog beter
lees iPhone 4S unlocked by Vietnamese student - Society - TuoiTreNews |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kunnen ze geen spellingstest doen bij het aanmaken van een account voor het forum? Echt vreselijk dit. Ik snap wel dat je misschien pas 14 bent, maar kom op zeg.
|
|
|||
|
|||
Ik pleit meer voor een goede spellingscontrole ! Leren ze ook nog wat van...
|
|
||||
|
||||
Hoe weet jij dat ik 14 ben, ik doe gewoon snel typen XD
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iphone 04.11.08 unlocken
is er al duidelijkheid over dat unlocken?
|
|
|||
|
|||
Nee, er is geen duidelijkheid. Ik acht de kans zeer klein dat er uberhaupt iets komt voor de iphone 4. De baseband is zo vaak geupdate dat de "exploits" een beetje eruit zijn!
Ik zou zeggen stuur je iphone naar land van herkomst ! Weg met die iphones haha ..discriminatie ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock 4.2.1 baseband 03.10.01 | Daaaniel | Unlock | 4 | 06-06-11 07:37 |
iPhone 4: Unlock ? FW 4.1 - Baseband 02.10.04 | Dj-MiNi | Unlock | 9 | 19-04-11 21:04 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
unlock baseband 05.14.02 3g | dubbelost | Jailbreak | 8 | 23-09-10 22:12 |
|
|