Downgrade iPad baseband bootloader 06.04 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier een: iPhone 3g (8GB) FW 4.2.1 iPad Baseband 06.15.00 Bootloader 06.04 Ik zou graag de iPad baseband willen downgraden naar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgrade iPad baseband bootloader 06.04
Hallo,
Ik heb hier een:
Mijn vraag: Is er een mogelijkheid om de baseband van mijn iPhone te downgraden naar de originele baseband? En zo ja, HOE? Alvast bedankt voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, er is nog steeds geen manier bekend om van de iPad baseband af te raken.
|
|||
|
|||
Wordt er nog door mods gewerkt om dit in de toekomst wel te laten lukken? Of zijn ze hier niet mee bezig en hebben ze de prioriteiten op ander werk?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel de mensen in de jailbreakwereld, de mensen die dergelijke programma's maken...
zoals, geohot en sheriff hassim |
|
||||
|
||||
Daar is al heel lang geen nieuws over...
Ik zou daar niet te veel op hopen! |
|
|||
|
|||
Hoe kun je zien wat je bootloader is?
|
|
|||
|
|||
Met forecast, is van dezelfde makers als sn0wbreeze geloof ik.
|
|
|||
|
|||
Downgrade your iPhone to baseband 01.59.00 - 05.12.07 - 05.11.07
Hoe/of het werkt weet ik ook niet precies.... ik moet eerst nog mijn eigen telefoon zien te activeren zonder orginele simkaart (heb een all-round sim besteld in Amerika die onderweg is) |
|
||||
|
||||
Zou er mijn geld niet aanhangen lees hier maar eens
DowngradeiPhone.com: Is it Fake or Real? Legit or Another Scam? | BeijingiPhoneRepair.com |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Er is wel een mogelijke downgrade van de 6.15.00 baseband versie voor de iPhone 3G, maar dat is enkel van toepassing bij de 5.08 bootloader. Twee maand geleden was er iemand mee bezig om dit te verwezenlijken voor alle iPhones die de iPad baseband bezitten, hij had wat vooruitgang geboekt, maar uiteindelijk is er niets van gekomen.
Ik denk niet dat ze specifiek daarin nog moeite gaan steken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Downgrade bootloader | UzzY | Archief | 6 | 07-10-09 15:06 |
Bootloader Downgrade 4.6 to 3.9 | Stibou | Unlock [archief] | 6 | 13-02-08 19:19 |
bootloader downgrade | RacerX | Unlock [archief] | 6 | 31-01-08 09:36 |
|
|