Delocker slachtoffer eigen succes ???? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hey iedereen, ik denk dat delocker slachtoffer is van zijn eigen succes . Nu reeds al meer dan 2 weken een unlock aangevraagd voor orange ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Delocker slachtoffer eigen succes ????
hey iedereen,
ik denk dat delocker slachtoffer is van zijn eigen succes . Nu reeds al meer dan 2 weken een unlock aangevraagd voor orange france en nog steeds werkt hij niet . Ook heb ik nog geen mail gekregen van delocker en hij antwoord bijna niet op mijn mails ook . Op de site en de eerste mail die ik gekregen heb staat dat het tussen de 5 a 10 werkdagen duurt eer hij unlocked is . Maar tot nu toe nog niks . Ben zinnes om via paypal een refund aan te vragen want 120 euro is niet niks en dan nog meer dan 2 weken moeten wachten op een unlock is me wat te veel van het goede . iemand dit nog voor met delocker want alles wat je leest is altijd een goede service maar bij mij slaat het toch enorm tegen . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien zijn de "leveranciers" van Delocker even met vakantie, bv. in een "Maison d’arrêt" of zelfs in een "Centre de détention"
|
|
||||
|
||||
Tja wie weet
|
|
|||
|
|||
die tijden die hij aangeeft zijn indicatie ...je kan nooit weten wanneer het gedaan gaat worden ....het is doorsturen en wachten!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: delocker.com ? | mantrax | Unlock | 7 | 18-02-12 11:44 |
iPhone 4: DeLocker definitieve unlock | gundamangel | Unlock | 0 | 05-04-11 20:55 |
iPhone 3GS: Delocker zonder originele sim | JustChill | Unlock | 1 | 13-01-11 19:26 |
|
|