Hoe jailbreak ik een iphone 4S 16GB met DUITSE simlock? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb altijd een 3gs gehad en heb vanavond een iphone 4s 16 gb zwart met duitse t-mobile sim-lock gekocht. Nu heb ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe jailbreak ik een iphone 4S 16GB met DUITSE simlock?
Hallo,
Ik heb altijd een 3gs gehad en heb vanavond een iphone 4s 16 gb zwart met duitse t-mobile sim-lock gekocht. Nu heb ik de legale manier van t-mobile NL geprobeerd , maar dit werkt niet. Ik wil dus graag een Nederlandse simkaart in het toestel doen. Ik weet dat je hem eerst kan jailbreaken en dan kan inlokken , maar is er geen makkelijkere manier zodat hij niet gejailbreakt hoeft te worden? Graag hoor ik van jullie alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ook met een jailbreak kun je die iPhone 4S niet unlocken...
Je bent aangewezen op een IMEI unlock.
|
|||
|
|||
wat is een imei unlock?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 februari 2012 om 22:36 ---------- wat het is niet zo dat een NL- t-mobile in een DE-Tmobile werkt? |
|
|||
|
|||
Je kan niet een iphone unlocken 4s met duitse Tmobile unlocken. Ook niet via IMEI ! afwachten op andere manieren die hopelijk kunnen komen..
|
|||
|
|||
en naar de duitse t-mobile winkel gaan en het daar laten doen kan ook niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en voor geld doen ze dat niet eerder?
|
|
||||
|
||||
Sorry, dan zat ik fout. Ik dacht dat tegen betaling van provider kon...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vandaag naar de app store geweest en volgens de beste verkoper is er een foefje om het wel te doen lukken. Hij was echter niet zo vriendelijk dit voor me te doen...
|
|
|||
|
|||
Die beste verkoper praat grote onzin ! het kan niet...althans niet origineel simlockvrij !
Laatst gewijzigd door XIII; 30-03-12 om 00:29. Reden: Opschonen |
|
|||
|
|||
ik ben blij als hij over 3 maand officeel via t-mobil duitsland unlockt kan worden.
maar Amigo1 ik denk dat je nu alleen maar kan wacht. dat er iets komt maar ik denk dat dit nog wel even kan duren, aangezien ik al meer dan 1 jaar daar op wacht.
Groetjes Henk van Bergen Laatst gewijzigd door XIII; 30-03-12 om 00:29. Reden: Opschonen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Duitse Iphone 4 met Simlock Vodafone | stony667 | iPhone algemeen | 10 | 04-03-12 18:50 |
iPhone 3GS: Weet iemand hoe ik aan een Duits Simkaart kan komen voor mijn Duitse Iphone? | Iphonegebruiker554 | Unlock | 9 | 04-03-11 20:27 |
Aanschaffen van een losse iphone 4 black 16gb simlock vrij. | jantje123 | iPhone algemeen | 1 | 05-12-10 23:07 |
iphone 3gs 16gb met simlock 350euro | sweet | Koopinformatie Nederland | 3 | 23-06-10 09:29 |
|
|