Duitse Iphone 4 met Simlock Vodafone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb vandaag een iphone 4 gekocht met ios 5.01 en is gesimlocked door vodafone duitsland. Ik heb geen duitse simkaart. Kan ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Duitse Iphone 4 met Simlock Vodafone
Hi,
Ik heb vandaag een iphone 4 gekocht met ios 5.01 en is gesimlocked door vodafone duitsland. Ik heb geen duitse simkaart. Kan ik deze telefoon gewoon jailbreaken en unlocken? Toon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
even jailbreaken, dan SAM installeren en je kan dan alles gebruiken. dus ook facetime & Imessage! Kijk even bij de jailbreak sectie how to.
|
|
|||
|
|||
Is Sam een tool onder cydia?
|
|
|||
|
|||
ja dat klopt!
|
|
||||
|
||||
Unlocken gaat toch alleen met een hele oude baseband?
|
|||
|
|||
oja! sorry vergeten bij te zetten dat het alleen werkt met ultrasnow + oude baseband.
Welke baseband heb je? |
|
|||
|
|||
Dat weet ik dus niet? Dan word het tricky niet waar?
|
|
|||
|
|||
je kan via instellingen > info zien welke baseband je hebt!
|
|
|||
|
|||
ik wil eerste even weten of het wel gaat? Want ik ga dat vanavond op mijn gemak doen, dus als de iphone 4 een nieuwe baseband heeft kan ik er dus niets mee? En als hij een oude heeft is het geen probleem?
|
|
|||
|
|||
yep. 01.59.00 is de baseband die je kan unlocken met ultrasn0w.
|
|
|||
|
|||
als je modemfirmware 4.11.08 is kun je voorlopig nog niets met unlocken op imeiunlock na dan maar dat kost een beetje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Hoe jailbreak ik een iphone 4S 16GB met DUITSE simlock? | amigo1 | Unlock | 11 | 02-03-12 23:49 |
iPhone4 duitse simlock | shiftyfreak | Koopinformatie Rest Europa | 22 | 07-02-11 11:30 |
iPhone 4: Duitse Vodafone simlock | thomth | Unlock | 47 | 30-01-11 14:23 |
Duitse T-Mobile simlock | zoobab | Archief | 1 | 18-03-10 22:45 |
Telefoon met vodafone simlock vrij | Ratteplan | Archief | 4 | 28-01-09 12:47 |
|
|