Welke firmware is voor iPhone 3G het beste? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb sinds kort iphone 3G alleen heb veel problemen er mee hij valt vaak uit en start weer op helaas waarschijnlijk is het de batterij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke firmware is voor iPhone 3G het beste?
heb sinds kort iphone 3G alleen heb veel problemen er mee hij valt vaak uit en start weer op helaas waarschijnlijk is het de batterij want aan de lader valt hij niet uit ik heb versie 4.2.1 moet ik er mischien een andere op zetten of doet itunes dat automatich?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
4.2.1 is de nieuwste (en laatste) firmware voor de 3G.
iTunes zal er dus niets anders opzetten. |
|
|||
|
|||
okee bedankt
en heb nu ook probleem met mn 3G als ik soms ff bezig ben dan loopt hij vast kan je 5 sec niks meer doen en valt hij uit 1 sec wit scher en dan start hij weer opnieuw op soms vraagt hij dan om itunes voor reset kan dat gemaakt worden kan ik dat zelf of moet ik hem ergens naartoe brengen |
|
||||
|
||||
Het simpelste is dat je DOWNgrade naar iOS 3.1.2 ofzo en dan via Tiny umbrella uit de recovery zet Op YouTube vind je genoeg info als je zoek op de term "iPhone 3G downgrade iOS 4.2.1 to 3.1.2 "
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oke ik heb ook met iemand gemailt die kon hem laten repareren bij winkel kost 30 euro als het lukt moet ik dat doen ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Welke Siri is het beste? | lolo2000 | Jailbreak | 18 | 08-03-12 08:08 |
Lockscreen aanpassen. Welke app is hier momenteel het beste voor? | coffee119 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 26-11-10 09:57 |
Welke hardware unlock sim is het beste/werkt met firmware 2.2 | MOL20K | Archief | 1 | 10-12-08 17:06 |
Welke Photoshop het beste? | jeremy14 | Jailbreak apps en thema's | 16 | 02-08-08 20:27 |
België: Welke provider het beste voor iPhone in België | absrnd | Overige providers België | 9 | 09-12-07 15:46 |
|
|