unlocken australie discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van mij zit nu in Australie. Hij werkt daar 6 weken. Hij heeft een iphone4 en wil hem graag unlocken. Hij is gejailbraekt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlocken australie
Een vriend van mij zit nu in Australie. Hij werkt daar 6 weken. Hij heeft een iphone4 en wil hem graag unlocken. Hij is gejailbraekt. Het gaat hem meer om het internetten dan bellen. Hij heeft nu t-mobile. Wat moet hij doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke simlock zit er nu dan op?
|
|||
|
|||
Ik heb geen idee.
Dit is nieuw voor mij. Ik weet niks van unlocken. Hij wil daar gebruik maken van zijn iphone 4. Met een simkaart van een australische provider. Hij heeft gevraagd dit voor hem uit te zoeken. |
|
||||
|
||||
Laat die vriend dan eerst eens uitzoeken of er wel een simlock op zit...
(stop er een simkaart van een andere provider dan T-Mobile NL in en kijk of je nog steeds kunt bellen) |
|
|||
|
|||
Ga ik doen alvast bedankt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: unlocken van iphone 4 (simlock: vodafone australie : baseband : 04.12.01 | bryant | Unlock | 6 | 07-08-12 04:43 |
TomTom: Australie op iPhone 3G mogelijk? | skaljee | iPhone Navigatie | 1 | 03-06-12 10:30 |
NL iPhone in Australie | skaljee | iPhone algemeen | 0 | 27-12-11 13:24 |
TomTom: navigatie iphone australie | cassius62 | iPhone Navigatie | 3 | 26-10-11 22:32 |
Geen GPS in Australie | jurben33 | iPhone Navigatie | 7 | 14-10-09 12:35 |
|
|