Unlock T-mobile UK mogelijk softwarematig? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste applefans, Is het het mogelijk om een iphone 4 met een Engelse T-mobile simlock te unlocken? zo ja welke mogelijkheden zijn er daar dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock T-mobile UK mogelijk softwarematig?
Beste applefans,
Is het het mogelijk om een iphone 4 met een Engelse T-mobile simlock te unlocken? zo ja welke mogelijkheden zijn er daar dan voor? Kan dit ook via Jailbreak (dus softwarematig of zijn er andere opties?) Wie wil er met mij meedenken? alvast bedankt voor je hulp! Groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zolang hij baseband 01.59.00 heeft kun je unlocken met ultrasn0w. En dat had je o.a. hier kunnen lezen. Graag volgende keer de zoekfunctie gebruiken omdat dit onderwerp al vele malen besproken is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 4: Unlock niet mogelijk, maar via t-mobile wel? | BlietZ | Unlock | 4 | 21-09-10 11:20 |
unlock: hardwarematig of softwarematig | kimosabe | Unlock [archief] | 4 | 22-02-08 21:38 |
SoftwareMatig 4.6 unlock | Emiin' | Unlock [archief] | 3 | 12-02-08 16:36 |
|
|