Unlock niet mogelijk, maar via t-mobile wel? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hi everyone Afgelopen donderdag heb ik een 2e iphone 4 16gb gekregen via ProAssist, Dit omdat ik al vanaf 20 juli een vervangend toestel had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock niet mogelijk, maar via t-mobile wel?
hi everyone
Afgelopen donderdag heb ik een 2e iphone 4 16gb gekregen via ProAssist, Dit omdat ik al vanaf 20 juli een vervangend toestel had voor mijn iphone 3g 16gb (welke niet meer te maken was volgens Pro Assist) alleen in de tussentijd heb ik al een abbonement verlening bij t-mobile gehad incl nieuwe iphone 4 32gb Wat er dus nu gebeurd is, Oude iphone 3g 16gb i150 t-mobile abbo ingeleverd bij ProAssist Nieuwe iPhone 4 32gb i300 t-mobile abbo gekocht Nieuwe iphone 4 16gb gekregen van ProAssist Waar ik nu dus mee zit is dat 16gb iphone 4 gelocked is door t-mobile. maar aangezien deze eigenlijk bij mijn oude abbonement hoort van de oude 3g (gekocht in september 2008) zou ik deze dus gratis simlockvrij moeten kunnen maken via t-mobile. Ik ben al eens naar de t-mobile shop geweest om te vragen voor een unlock maar daar willen/kunnen ze me niet verder helpen. Hopelijk hebben jullie wat advies hoe ik dit verder kan oplossen/naar t-mobile brengen zodat ik toch een unlock ervoor krijg want ik wil die 2e iphone namelijk graag verkopen. Software unlock is btw nog niet mogelijk omdat er 4.0.2 op staat Alvast bedankt, BlietZ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je moet bellen via de Service lijn, moment ik zoek nummer
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb namelijk net een prepaid kaartje gekocht en deze 120 euro geupdate zodat ik mijn iPhone4 officieel simlock vrij kan maken. maar ik heb nog geen microsim van mijn KPN abbo. Kortom is provider sim echt verplicht ? mvg Andre |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn T-Mobile iPhone 4 vandaag simlockvrij laten maken bij: http://www.cdmedia.nl/ Gaat net als bij T-Mobile op IMEI nummer op afstand via iTunes en dus voor altijd unlocked. Alleen het kost de helft! Werkt prima nu op Vodafone.
|
|
|||
|
|||
@ Typ 81
Wil niet vervelend zijn. Maar het word niet gelijk simlockvrij gemaakt, want bij hun gaat er een paar dagen overheen. Dus wel graag correcte informatie geven. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Unlock bij T-Mobile maar geen T-Mobile klant? | sanders | Unlock | 10 | 29-04-10 19:07 |
Mijn SIM card wordt niet ondersteund, maar heb wel een T-Mobile abonnement! | boijke | Odido (T-Mobile) | 8 | 05-03-10 21:38 |
iPhone: Kan niet sms'en met t-mobile maar wel met vodafone | Marple | Jailbreak | 0 | 22-10-09 00:47 |
Unlock wilt niet werken maar op de ander wel | caglayanbey | Archief | 2 | 13-07-09 19:20 |
|
|