//

Unlock niet mogelijk, maar via t-mobile wel?

Unlock niet mogelijk, maar via t-mobile wel? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hi everyone Afgelopen donderdag heb ik een 2e iphone 4 16gb gekregen via ProAssist, Dit omdat ik al vanaf 20 juli een vervangend toestel had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-09-10, 16:16
BlietZ BlietZ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard Unlock niet mogelijk, maar via t-mobile wel?

hi everyone


Afgelopen donderdag heb ik een 2e iphone 4 16gb gekregen via ProAssist, Dit omdat ik al vanaf 20 juli een vervangend toestel had voor mijn iphone 3g 16gb (welke niet meer te maken was volgens Pro Assist)

alleen in de tussentijd heb ik al een abbonement verlening bij t-mobile gehad incl nieuwe iphone 4 32gb

Wat er dus nu gebeurd is,
Oude iphone 3g 16gb i150 t-mobile abbo ingeleverd bij ProAssist
Nieuwe iPhone 4 32gb i300 t-mobile abbo gekocht
Nieuwe iphone 4 16gb gekregen van ProAssist

Waar ik nu dus mee zit is dat 16gb iphone 4 gelocked is door t-mobile. maar aangezien deze eigenlijk bij mijn oude abbonement hoort van de oude 3g (gekocht in september 2008) zou ik deze dus gratis simlockvrij moeten kunnen maken via t-mobile.


Ik ben al eens naar de t-mobile shop geweest om te vragen voor een unlock maar daar willen/kunnen ze me niet verder helpen.


Hopelijk hebben jullie wat advies hoe ik dit verder kan oplossen/naar t-mobile brengen zodat ik toch een unlock ervoor krijg want ik wil die 2e iphone namelijk graag verkopen.

Software unlock is btw nog niet mogelijk omdat er 4.0.2 op staat

Alvast bedankt,
BlietZ
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-10, 18:38
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

je moet bellen via de Service lijn, moment ik zoek nummer

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Need-iPhone
als je belt met tmobile.. kan op werkdagen van... 10 uur denk ik tot 20.00
dan krijg je dit mailtje :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T-Mobile
Datum
30 augustus 2010 Betreft iPhone simunlock T-Mobile kenmerk [
Empty
Empty
Empty

Geachte Empty,

Hieronder vindt u de procedure om uw iPhone simlockvrij te maken.

1. Zet uw iPhone volledig uit.
2. Plaats een simkaart van een andere provider in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple-logo verschijnt, start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor ´ontgrendelen´ en toets vervolgens de pincode in van de simkaart die nu in het toestel zit.
5. Verbind nu de iPhone voor een half uur met uw computer, met iTunes opgestart. iTunes dient verbonden te zijn met internet.
6. U kunt uw iPhone tijdens dit half uur niet gebruiken; laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren.
7. Na een half uur koppelt u het toestel los en daarna direct weer aan uw computer, met iTunes.
8. iTunes geeft aan dat er een update van de nieuwe provider (carrier) is gevonden en vraagt of deze geïnstalleerd dient te worden. Kies voor ´Ja´.
9. iTunes geeft aan: ´Gefeliciteerd, uw toestel is simlockvrij´. Indien het toestel een pincode heeft, kunt u deze nu invoeren.
10. Linksboven op het scherm verschijnt de naam van uw nieuwe provider (horend bij de simkaart). Zo niet, dan dient u het toestel nogmaals los en weer aan uw computer te koppelen.

Het deblokkeren van uw iPhone is nu gelukt.

Let op! Als u de procedure niet goed volgt of de unlockcode verkeerd invoert, kan uw toestel permanent blokkeren. Lukt het u in 2 pogingen niet de simlock te verwijderen van uw toestel, neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice op telefoonnummer 06 - 2400 1200.



Met vriendelijke groet,
T-Mobile Netherlands BV



Alexander Hamel
Directeur T-Mobile Klantenservice



Dit is een automatisch gegenereerd e-mailbericht, waarop u geen antwoord kunt geven. Wilt u eventuele vragen toch graag per e-mail bij T-Mobile neerleggen? Dan verwijzen wij u naar onze website.

let ook vooral op dit stuk:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door email tmobile
Let op! Als u de procedure niet goed volgt of de unlockcode verkeerd invoert, kan uw toestel permanent blokkeren.
Dit gaat je ook zeker NIET lukken voordat je gebeld hebt met tmobile
  #3  
Oud 17-09-10, 16:02
andre-nl's schermafbeelding
andre-nl andre-nl is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Need-iPhone Bekijk bericht
je moet bellen via de Service lijn, moment ik zoek nummer
is de zelfde procedure ook voor de iPhone4 ?.
ik heb namelijk net een prepaid kaartje gekocht en deze 120 euro geupdate
zodat ik mijn iPhone4 officieel simlock vrij kan maken.

maar ik heb nog geen microsim van mijn KPN abbo.
Kortom is provider sim echt verplicht ?

mvg
Andre
  #4  
Oud 20-09-10, 23:31
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Ik heb mijn T-Mobile iPhone 4 vandaag simlockvrij laten maken bij: http://www.cdmedia.nl/ Gaat net als bij T-Mobile op IMEI nummer op afstand via iTunes en dus voor altijd unlocked. Alleen het kost de helft! Werkt prima nu op Vodafone.
  #5  
Oud 21-09-10, 10:20
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

@ Typ 81

Wil niet vervelend zijn. Maar het word niet gelijk simlockvrij gemaakt, want bij hun gaat er een paar dagen overheen. Dus wel graag correcte informatie geven.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Unlock bij T-Mobile maar geen T-Mobile klant? sanders Unlock 10 29-04-10 18:07
Mijn SIM card wordt niet ondersteund, maar heb wel een T-Mobile abonnement! boijke Odido (T-Mobile) 8 05-03-10 20:38
iPhone: Kan niet sms'en met t-mobile maar wel met vodafone Marple Jailbreak 0 21-10-09 23:47
Unlock wilt niet werken maar op de ander wel caglayanbey Archief 2 13-07-09 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.