Kan iphone niet activeren discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vader heeft 2 jaar geleden bij iemand ooit een iphone 2 (die kwam uit Engeland) gekocht. Die was geunlocked en kon niet geupdate worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan iphone niet activeren
Mijn vader heeft 2 jaar geleden bij iemand ooit een iphone 2 (die kwam uit Engeland) gekocht. Die was geunlocked en kon niet geupdate worden anders deed hij het niet meer.
Nu heb ik er nieuwe software opgezet en moet ik hem activeren met de juiste simkaart. Dus heb ik gister een AT&T kaartje besteld en er in gedaan. Nu vraagt hij bij Itunes of ik een abbonement bij at&t wil afsluiten, maar dat wil ik natuurlijk niet!! Kan iemand mij helpen? Alvaste dankt!! Het is al gelukt! Laatst gewijzigd door Martijnvl90; 14-09-10 om 16:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
waarom niet gewoon updaten naar 3.0 ofzo en dan jailbreaken en unlocken ??
oh zie dat je op 4.0.1 zit klopt dat ? Laatst gewijzigd door WDS001; 19-09-10 om 21:54. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
Aangezien het probleem opgelost lijkt te zijn kan dit topic dicht.
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan iPhone niet activeren | george56 | iPhone algemeen | 0 | 28-03-11 20:38 |
iPhone 3G: kan iPhone 3g niet activeren! | El-Kenny | Unlock | 8 | 23-11-10 23:02 |
Nieuwe iPhone 4 - kan niet activeren | scitomedia | iPhone algemeen | 13 | 25-07-10 00:42 |
Kan iPhone niet activeren | OOOH | iPhone algemeen | 4 | 03-04-10 10:26 |
|
|