Kan iPhone niet activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iphone 3GS uit amerika. Deze heeft een simlock van AT&T. Hij is nu geupdate naar 3.1.3 met apple's officiele firmware. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan iPhone niet activeren
Hallo,
ik heb een iphone 3GS uit amerika. Deze heeft een simlock van AT&T. Hij is nu geupdate naar 3.1.3 met apple's officiele firmware. Ik ben niet in het bezit van een AT&T simkaartje. Hoe zou ik mij iPhone kunnen activeren, zodat ik hem dan iig als een ipod kan gebruiken totdat er een unlock voor de nieuwste baseband komt. bvd OOOH
life is awesome Laatst gewijzigd door OOOH; 03-04-10 om 11:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even jailbreaken, tenzij je dat niet wilt natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
hoe zou ik mijn iphone dan kunnen jailbreaken. volgens mij zou ik hem eerst moeten activeren dan moelijk doen met SHSH file's om hem te downgraden naar 3.1.2 en dan zou ik hem pas kunnen jailbreaken.
of kan ik hem nu ook gewoon met een programma jailbreaken en snap ik er helemaal niks meer van |
|
|||
|
|||
Mja wat even niet door mijn hoofd was geschoten is dat de jailbreak voor 3.1.3 volgensmij alleen nog maar werkt met de oude baseband.
Anderen hebben alsnog succes met blackra1n hoewel die voor 3.1.2 is, maar wat daar precies het geluk achter is weet ik niet. Proberen waard wellicht? |
|
||||
|
||||
Had al veel geprobeerd, waaronder blackra1n. had geen effect. Iemand anders nog ideen?
Laatst gewijzigd door OOOH; 03-04-10 om 11:33. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan iPhone niet activeren | george56 | iPhone algemeen | 0 | 28-03-11 20:38 |
iPhone 3G: kan iPhone 3g niet activeren! | El-Kenny | Unlock | 8 | 23-11-10 23:02 |
iPhone 1e gen.: Kan iphone niet activeren | Martijnvl90 | Unlock | 2 | 19-09-10 21:53 |
Nieuwe iPhone 4 - kan niet activeren | scitomedia | iPhone algemeen | 13 | 25-07-10 00:42 |
|
|