IPhone 4S 5.1.1 uit Zwitserland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, Mijn baas heeft vanuit Zwitserland heel goedkoop een aantal iphones gekocht. Nu heb ik al een hele klus gehad aan het uberhaubt activeren van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone 4S 5.1.1 uit Zwitserland
Goededag,
Mijn baas heeft vanuit Zwitserland heel goedkoop een aantal iphones gekocht. Nu heb ik al een hele klus gehad aan het uberhaubt activeren van dat ding, maar nu dat eindelijk gelukt is moet ik hem simlock vrij maken zodat ik mijn simkaart er in kan doen. Maar met een 4s is dat natuurlijk aardig moeilijk. Is hier een manier voor? Ik kan redelijk om gaan met programma's en dergelijken dus de uitleg mag best ingewikkeld zijn! Hier wat informatie: IPhone 4S Model MD239FD Firmwareversie: 5.1.1 (9B206) Modemfirmware: 2.0.12 CDMA Is bijvoorbeeld downloaden naar een oudere versie een oplossing? Ik hoor graag bedankt voor het lezen! Met vriendelijke groet, Laatst gewijzigd door emiliwoe; 03-08-12 om 11:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Softwarematig unlocken is denk ik niet mogelijk op een 4S.
Je zult op zoek moeten naar een IMEI unlock.
|
|||
|
|||
Citaat:
Met vriendelijke groet, Emile |
|
|||
|
|||
Citaat:
List of mobile network operators of Europe - Wikipedia, the free encyclopedia CDMA wordt alleen in de USA en een paar landen in Zuid-Amerika en Azië gebruikt. Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door emiliwoe; 03-08-12 om 15:37. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
unlocken via Software is onmogelijk!! Dus je moet naar imei unlock zoeken, hoewel dat voor zwitserse providers erg lastig is en vaak erg prijzig! Waarbij de iphone ineens een duurkoop wordt..
Wordt misshien tijd voor een samenvatting wat mogelijk is kwa unlocks op dit moment (al is het niet veel). Er komen steeds zelfde vragen hier... @Timosha zin in??
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3g uit zwitserland van swisscom, hoe activeren? | ultimateme | Jailbreak | 3 | 11-10-08 00:59 |
Iphone uit Zwitserland | Johannn | Archief | 1 | 18-07-08 15:36 |
iPhone uit Zwitserland in Nederland | Ine88 | Archief | 1 | 15-07-08 13:00 |
Iphone uit Zwitserland | Jorair | Archief | 10 | 14-07-08 16:59 |
|
|