belgen onder ons discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi mss een vragje voor de belgen onder ons.. heeft er iemand ervaring met de site TransIP - Reserved domain ik zou daar een iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
belgen onder ons
hoi mss een vragje voor de belgen onder ons.. heeft er iemand ervaring met de site TransIP - Reserved domain ik zou daar een iphone voor een vriend willen laten unlocken dmv imeiunlock..kost 80 euro ..het geld moet overgeschreven worden en dan binnen een zestal dagen krijg je een mail en moet je u gsm met simkaart erin verbinden met itunes..herstellen dacht ik en is hij ge unlockt voor altijd..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Unlock
Kun je volgende keer a.u.b. een duidelijkere titel gebruiken? Overigens krijg ik geen website te zien op de link die je post. Bestaat deze zaak nog wel?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste Add-Ons XBMC | Sjarrl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 12 | 20-02-12 22:49 |
Trein ticket kopen in Belgie (vraag aan de belgen) | gon1234abcd | Koopinformatie België | 6 | 29-07-10 13:10 |
Gizmodo: leuke hands ons 3G + unlocked? | Common.Sense | Chat en geruchten | 5 | 11-07-08 11:49 |
|
|