AT&T lock baseband 05.16 iOS 5.1.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) goedenavond, Ik kan een iPhone 3GS (AT&T lock) met baseband 05.16 en iOS 5.1.1 erop voor een prikkie kopen. Deze kan bezorgd worden in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AT&T lock baseband 05.16 iOS 5.1.1
goedenavond,
Ik kan een iPhone 3GS (AT&T lock) met baseband 05.16 en iOS 5.1.1 erop voor een prikkie kopen. Deze kan bezorgd worden in mijn hotel in de VS waar ik verblijf. Nu ben ik op internet gaan snuffelen of deze te unlocken is met behulp van Redsn0w. En als ik het goed heb gelezen is dit mogelijk. Kan iemand bevestigen dat dit inderdaad zo is alsjeblieft? thanks alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
05.16 is niet softwarematig te unlocken (en geen enkele baseband trouwens met redsn0w, sommige oudere wel met ultrasn0w).
Misschien werkt de iPad baseband, maar op nieuwere 3GS'n brick je je telefoon hiermee.
|
|||
|
|||
ook niet als ik deze jailbreak eerst en vervolgens via Cydia UltraSn0W 1.2.7. installeer?
serialnumber is: 96115EMNEDG |
|
|||
|
|||
Dan lees eerst even welke modem firmware je met UltraSn0w 1.2.7 kan unlocken.
http://www.ijailbreak.com/how-to/unl...trasn0w-1-2-7/ |
|
|||
|
|||
oke, das dan duidelijk. Het gaat dus niet lukken.
Heren, super bedankt voor jullie snelle antwoord! top! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iOS 5 GM op Iphone 4 AT&T met baseband 1.59.00? | richzzz_ | Unlock | 9 | 05-10-11 22:31 |
iPhone 4: iPhone 4 AT&T lock unlocken | dekac | Unlock | 6 | 13-07-11 22:40 |
iPhone: Geen signaal iOS 4.3.1 & Baseband 04.10.01 | mrkuiper | Jailbreak | 12 | 10-04-11 21:51 |
|
|