iPhone 4 AT&T lock unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de mogelijkheid om een iPhone 4 met AT&T lock te kopen van een collega voor een redelijke prijs. Nu weet ik dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 AT&T lock unlocken
Ik heb de mogelijkheid om een iPhone 4 met AT&T lock te kopen van een collega voor een redelijke prijs. Nu weet ik dat het niet mogelijk om deze normaal te unlocken ivm met de baseband maar als ik de iPhone update naar OS5 beta, krijg ik dan een andere baseband waarmee het wel kan?
Hoor graag van jullie!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je krijgt de meeste recente baseband die (dus) niet is te unlocken met ultrasn0w.
|
|||
|
|||
@XIII,
denk je dat er wel een unlock gaat komen..? want dan koop ik de telefoon en wacht ik wel tot hij te unlocken is.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mensen wachten al sinds oktober 2010 toen bb 02.10.04 uitkwam. Intussen zijn vernieuwde bb's 03.10.01 en 04.10.01 uitgekomen. Ik denk serieus dat er nooit een unlock gaat komen.
|
|||
|
|||
crap, dan denk ik niet dat ik m koop..
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lock calendar & clear lockscreen | Ger0nimo | Jailbreak apps en thema's | 24 | 07-04-11 07:55 |
tijdens & na lock screen geen Wi-Fi | NoWayOut | Wi-Fi | 1 | 20-01-11 17:57 |
iPhone 3GS: at&t iphone officieel unlocken | richard250 | Unlock | 1 | 15-10-10 22:14 |
iPhone: iPhone uit USA met AT&T lock | SebastianM | Jailbreak | 1 | 03-08-10 14:13 |
Firmware 3.1.3 T-Mobile lock & BEN | sanders | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-05-10 17:10 |
|
|