at&t iphone officieel unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) het zal vast wel eens voorbij zijn geweest maar kon het niet vinden.. Hoe kan ik mijn iPhone uit Amerika officieel unlocken? Is dit een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
at&t iphone officieel unlocken
het zal vast wel eens voorbij zijn geweest maar kon het niet vinden..
Hoe kan ik mijn iPhone uit Amerika officieel unlocken? Is dit een kwestie van mailen naar AT&T of kan het hier ook in Nederland? - richard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gaat hem niet worden, mijn iPhone 4 heeft ook een AT&T simlock en ook ik ben aangewezen op ultrasn0w...
Misschien dat er ooit een officiele oplossing komt maar ik reken nergens op....
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: unlocken at&t | leslow | Unlock | 2 | 14-04-11 16:52 |
iPhone: iPhone 2G opnieuw jailbreaken & unlocken? | Joery34 | Jailbreak | 1 | 19-01-11 23:32 |
iPhone 3GS: nieuwe baseband hoe officieel laten unlocken | chollie | Unlock | 2 | 11-10-10 15:58 |
iPhone 3G: Iphone officieel unlocken lukt niet | Mickers | Unlock | 4 | 07-10-10 20:16 |
iPhone 3G: Modelnr. en officieel unlocken! | Slontje | Unlock | 3 | 21-10-09 00:18 |
|
|