Modelnr. en officieel unlocken! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb van mijn neefje zijn iPhone 3G gehad. Hij had hem ergens laten jailbreaken en unlocken. Ik heb hem alleen per ongeluk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Modelnr. en officieel unlocken!
Beste allemaal,
Ik heb van mijn neefje zijn iPhone 3G gehad. Hij had hem ergens laten jailbreaken en unlocken. Ik heb hem alleen per ongeluk geupdate naar 3.1 en nu is dus de baseband ook geupdate en kan ik hem niet meer unlocken. Ik ben alleen aan het zoeken naar een oplossing om hem officieel te laten unlocken door een provider, maar ik weet niet uit welk land de iphone komt. Het modelnummer is MB489PL. Is er een kan dat ik hem officieel kan laten unlocken? GRTZ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Komt uit Polen (Orange)
|
|
|||
|
|||
Is er een mogelijkheid om die te laten unlocken door Orange?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Officieel simlockvrij jailbreaken | SamD | Unlock | 3 | 19-02-11 21:25 |
iPhone 3GS: at&t iphone officieel unlocken | richard250 | Unlock | 1 | 15-10-10 22:14 |
iPhone 3GS: nieuwe baseband hoe officieel laten unlocken | chollie | Unlock | 2 | 11-10-10 15:58 |
iPhone 3G: Iphone officieel unlocken lukt niet | Mickers | Unlock | 4 | 07-10-10 20:16 |
iPod touch: iPod Touch 2G met modelnr. MC | MagicTom | Jailbreak | 13 | 15-07-10 11:19 |
|
|