tijdens & na lock screen geen wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een ipod touch 4g, en meerdere mensen die ik ken hebben hetzelfde probleem. als ik mijn ipod op lock screen doe dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tijdens & na lock screen geen Wi-Fi
hallo,
ik heb een ipod touch 4g, en meerdere mensen die ik ken hebben hetzelfde probleem. als ik mijn ipod op lock screen doe dan heb ik geen Wi-Fi meer (ik krijg geen facebook, hyves, pingchat) of andere dingen push berichten. als ik dan van lock screen af haal staat er wel dat er internet is maar dat doet hij niet. dan moet ik even snel vliegtuigmodus aan en uitzetten en dan werkt het allemaal weer. maar hoe kan ik wel internet hebben tijden lockscreen? ik weet dat bij lockscreen je ipod op besparen gaat maar kun je dit ook ergens uit zetten? + meer mensen last van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet dat er een jailbreak-app voor is (keep-awake geloof ik) (en ja, ik heb gezien dat je geen jailbreak heb, ik noem slechts een optie). Maar vrees dat er geen andere oplossing voor is...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lock Screen | Mitsj93 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-07-10 16:59 |
Lock screen veranderd niet | Alatariel | iPhone algemeen | 2 | 27-05-10 17:35 |
Geen Wi-Fi - alleen tijdens bellen? | Nwalker1989 | Wi-Fi | 0 | 17-12-09 01:24 |
Iphone Lock screen | Nelus82 | iPhone algemeen | 10 | 18-07-09 08:26 |
lock screen werkt | GIGI1978 | Archief | 8 | 01-07-09 09:05 |
|
|