iOS 5 GM op Iphone 4 AT&T met baseband 1.59.00? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om naar iOS 5 GM over te gaan zonder dat hierbij de baseband wordt geupdate?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 5 GM op Iphone 4 AT&T met baseband 1.59.00?
Is het mogelijk om naar iOS 5 GM over te gaan zonder dat hierbij de baseband wordt geupdate?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou een custom firmware zonder baseband (gemaakt met sn0wbreeze) kunnen proberen.
|
|||
|
|||
Ah ik heb wat gevonden, thanks.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmm ik heb hem zojuist geinstalleerd via de laatste sn0wbreeze met behoud van bootrom. Ik krijg nu melding om een geldige sim te plaatsten. Ik heb nog een adresboek sim-kaart, maar die werkt niet.
Iemand idee wat ik nu moet doen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
je hebt helemaal gelijk, ik bedoel baseband
|
|
||||
|
||||
Kan iemand de custom firmware met preserved baseband uploaden? Want ik heb een macbook en kan helaas geen SnowBreeze draaien..
|
|||
|
|||
gelukt, kiezen voor custom setup en dan hacktivation aanvinken. Daarna via iBooty opstarten.
Hij draait nu op een Iphone 4 AT&T met 1.59.00. Alleen ultrasn0w komt met een installatie foutmelding: sub-process /usr/bin/dpkg returned a error code (1) dus unlock werkt nog even niet :/ iemand idee? |
|
||||
|
||||
ultrasn0w is (nog?) niet compatibel met iOS5.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Geen signaal iOS 4.3.1 & Baseband 04.10.01 | mrkuiper | Jailbreak | 12 | 10-04-11 21:51 |
iPhone: Eenvoudige jailbreak iOS 4 op een reeds ge-jailbreakte iPhone met een oude baseband | LoaLoa | Jailbreak | 2 | 22-06-10 12:44 |
|
|