//

32GB Unlock

32GB Unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gisteren heb ik voor een spotprijsje een iPhone 4 32GB kunnen bemachtigen. Toen ik hem kocht was hij gejailbreakt op iOs 5.1.1. (kreeg 'Geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-12, 18:25
Branus Branus is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Eindhoven
Berichten: 11
Thumbs down 32GB Unlock

Hallo,

Gisteren heb ik voor een spotprijsje een iPhone 4 32GB kunnen bemachtigen.
Toen ik hem kocht was hij gejailbreakt op iOs 5.1.1. (kreeg 'Geen Service')

Nadat ik de iPhone verbinden had laten maken met iTunes heb ik hem geupgrade naar iOs 6.0

Toen ik de telefoon had geupdate kreeg ik de hele tijd deze melding:

Simlock actief ; plaats de bijbehorende simkaart blablabla. kortom;.simlock.


IMEI : 0125350001862XX
Serial #: 840504WBAXX
Part #: MC605DNXX

Nu kan ik dus niet eens in mijn iPhone.

Hoe kom ik hier vanaf? Is de enige mogelijkheid een IMEI-unlock of moet ik gewoon wachten tot er een 'hacktivate'/'jailbreak' o.i.d. uitkomt voor iOs6?

Bij voorbaat dank!

Gr.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-12, 18:30
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

haal je imei nummer er eerst af!!
Ik ben hem nu aan het checken voor je.
  #3  
Oud 22-09-12, 18:34
Branus Branus is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Eindhoven
Berichten: 11
Standaard

Helemaal super!
Dank gaat uit naar iNemesis & senna22 voor de hulp.

Er blijkt een Vodafone DEU lock op te zitten.

Werkt deze telefoon wel met Vodafone kaartje uit NL?
Zo nee, hoe krijg ik de lock eraf?

Gr
  #4  
Oud 22-09-12, 18:46
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Nee, helaas werkt dat niet met een vodafone NL. Je kan het via Vodafone duitsland proberen, naar mijn ervaring werken ze niet echt mee!! Maar hacktivation lukt volgens mij altijd aangezien een bootrom exploit bestaat voor de iphone 4! Alleen zal wel de iphone tethered gejailbreaked zijn op ios6. Makkelijkste om via een Vodafone duitsland kaartje te activeren....Maar ja bellen is niet mogelijk ermee dan, de lock zit dan nog steeds erop, tenzij je met een vodafone duitsland kaartje wil bellen.
__________________
Revenge of the nerd..
  #5  
Oud 22-09-12, 18:49
Branus Branus is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Eindhoven
Berichten: 11
Standaard

He iNemesis,

Ben een beetje een leek op Apple gebied, stap net over vanuit Android!

Bootrom Exploit? Kan je dat uitleggen?

Makkelijkste is dus om via Vodafone DE (simkaart) te activeren?
Hoe verwijder ik dan de simlock?

Excuses voor mijn ontwetendheid haha!

Moet ik hiervoor ook mijn baseband weten? Ik kan namelijk niet bij de settings..

Gr.
  #6  
Oud 22-09-12, 22:38
Branus Branus is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Eindhoven
Berichten: 11
Standaard

Heb even wat minuutjes op de duitse site van Vodafone gezeten en ben tot de conclusie gekomen dat het zeker mogelijk is om de Net-Lock te verwijderen.

Voortijdig beëindigen:


In diesem Fall wenden Sie sich bitte direkt an die Kollegen in der Kundenbetreuung. Rufen Sie mit Ihrem Vodafone-Handy einfach kostenlos die 12 12 an oder aus anderen deutschen Netzen die 0 800 172 12 12. (Vanuit NL : + 49 172 12 12)

Ik moet dus Vodafone Duitsland berichten, IMEI-code geven en voor €100 word mijn net-lock verwijderd. Dit kan (volgens de klantenservice-live-chat) zowel telefonisch als in de Vodafone zaak.

Tevens staan hier alle vodafone-shops in Duitsland (mocht je in de buurt wonen).

http://www.vodafone.de/shopadressen/PLZ_46000.html

Laatst gewijzigd door Branus; 23-09-12 om 03:48.
  #7  
Oud 23-09-12, 00:40
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

ja ik heb het geprobeerd voor een vriend....voor een iphone twee jaar oud, mij is het niet gelukt. Die duitsers wisten niet waar ik het over had . Zelfs een duitse vriendin gebeld die naar de shops is gegaan, wisten het nog steeds niet ! om moedeloos van te worden. Maar laat ons weten of het lukt ?
  #8  
Oud 23-09-12, 02:54
Branus Branus is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Eindhoven
Berichten: 11
Standaard

Zal ik zeker doen, ga morgen even bellen want ze bieden 24/7 service. Heb via Vodafone.de een Livechat geopend via de klantenservice, hij vertelde mij dat het mogelijk was om voor €100 te unlocken. Ik hoop dat de persoon die ik morgen aan de lijn heb evenveel verstand heeft haha! Jammer dat de vodafone-shops morgen niet open zijn..

Laatst gewijzigd door Branus; 23-09-12 om 03:20.
  #9  
Oud 23-09-12, 14:19
Branus Branus is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Eindhoven
Berichten: 11
Standaard

Net gebeld, beetje tegenstrijdig: op de site staat aangegeven dat ik voortijdig kan beëindigen. Dat is volgens de telefoniste niet mogelijk omdat het een net-lock betreft, volgens haar komen de 8-cijferige codes in begin-tot-midden oktober 'binnen'. Vanaf dan zou ik het nog eens kunnen proberen.

Nummer: +49 172 12 441 / + 49 172 12 12
  #10  
Oud 23-09-12, 17:20
Erikih Erikih is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb zelf ook een iPhone 4 met een Vodafone Duitsland simlock. Heb namelijk al 3 carrier checks gedaan en ze komen allemaal tot de conclusie dat er een Vodafone Duitsland simlock op zit. Maar het vreemde is, als ik naar de duitse vodafone site toe ga en ik vul mijn imei nummer in, geven ze aan dat hij niet bij hun bekend is. Komt dit omdat deze iPhone het limiet van 24 maanden nog niet overschreden heeft?
  #11  
Oud 23-09-12, 21:37
Branus Branus is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Eindhoven
Berichten: 11
Standaard

Ik heb bij de IMEI-check ook geen informatie gekregen maar die check betreft ook een . Maar ik ben benieuwd of ik de telefoon wel mag laten unlocken omdat ik niet de eerste eigenaar ben (ik heb Apple gebeld en die meldde mij dat ik niet de 'eigenaar' was omdat er een andere naam stond). Beetje onduidelijk allemaal..
  #12  
Oud 24-09-12, 00:40
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

@Erikh. De site van vodafone duitsland ondersteunt geen Imeis van iphones. Alleen van andere toestellen!!
@ branus...ik wenste je niet voor niets succes met de duitsers. I have been there..
Apple mag zowiezo geen locks verwijderen! Alleen de provider.
En die telefoniste weet niet waar ze het over heeft, want apple iphones gaan niet via een code!! Dat heb ik ze ook geprobeerd duidelijk te maken (En ik weet echt wel waar ik het over heb!). Zeggen ze dood leuk jawel . dat verhaal van de codes midden oktober heb ik ook te horen gekregen, alleen was het bij mij December..
  #13  
Oud 24-09-12, 21:26
Branus Branus is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Eindhoven
Berichten: 11
Standaard

Probeer momenteel via duitse sites de telefoon aan te bieden, in Nederland is hier uiteraard weinig animo voor..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Iphone 4 32GB Zwart unlock Sjimmm Unlock 4 26-07-12 01:21
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb PeHa5772 Koopinformatie Nederland 8 24-01-10 22:48
iPhone 3GS: Heel ERG raaar!!! Unlock 3gs 16&32GB caglayanbey Unlock 18 14-07-09 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:10.