Iphone 3GS geeft 'Geen service' aan. Betekent dat.. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, heb een leentelefoon ontvangen. Een Iphone 3gs met IOS 6. Hier zat/zit een simlock op. Deze heb ik met de tutorials van deze website ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS geeft 'Geen service' aan. Betekent dat..
Hallo,
heb een leentelefoon ontvangen. Een Iphone 3gs met IOS 6. Hier zat/zit een simlock op. Deze heb ik met de tutorials van deze website er proberen af te halen. Nu staat er bovenin: Geen service, betekent dat dat de simlock er wel af is maar dat er iets met mijn abo is? Of dat er gewoon nog een simlock op zit. -Bengt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk toch een simlock. Stuur mij even een privebericht met het imeinummer dan kijk ik het even voor je na.
|
|
|||
|
|||
Beste zou je voor mij ook kunnen kijken of ik een simlock heb of niet?
|
|
|||
|
|||
Ja, dat wil ik juist doen. Ik heb wel jouw imei adres nodig, dit kun je nakijken bij instellingen > algemeen > info. Stuur het imei adres via privebericht.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone herstelt en geeft nu aan dat hij gesimlocked is | stephaniejacobs | iPhone algemeen | 1 | 02-08-11 10:19 |
iphone geeft aan dat er geen simkaart in zit | bgjesper | iPhone algemeen | 0 | 14-02-11 18:02 |
Itunes geeft aan dat iphone hersteld moet worden | nicedungeon | iTunes | 3 | 20-04-10 00:23 |
iBrick geeft aan dat iPhone nog niet gejailbreakt is !?!? | batalhador | Archief | 6 | 17-02-08 21:43 |
Itunes geeft aan dat mijn Iphone kapot is! | Marccus | iTunes | 4 | 06-01-08 02:35 |
|
|