Itunes geeft aan dat mijn Iphone kapot is! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Lezer, Ik kan wat hulp gebruiken want ik denk dat mijn iphone overleden is. Tijdens het virginizen is er iets mis gegaan waardoor mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes geeft aan dat mijn Iphone kapot is!
Beste Lezer,
Ik kan wat hulp gebruiken want ik denk dat mijn iphone overleden is. Tijdens het virginizen is er iets mis gegaan waardoor mijn iphone helemaal vast is gelopen. Het enige wat ik nog kon doen is hem upgraden naar 1.1.2. (dus ook downgraden ging niet meer). Dat is dan ook gelukt maar nu geeft mijn iphone alleen nog maar aan connect to itunes. Als ik hem dan aansluit op itunes geeft itunes de volgende melding: There is a problem with your Iphone. We are sorry, the iphone you connected may be damaged and can not be activated for service. Dus als iemand een oplossing weet zou het fijn zijn als je even contact met mij zoekt. markoidtmann@hotmail.com |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook Apple overdrijft weleens
Hello! I'm a PC, and I'm a Mac. Ken je de Amerikaanse reclames van Apple? Ook overtrokken, net als deze melding in iTunes. Jij gaat zeker weer bellen met je iPhone! |
|
||||
|
||||
en hoe wil hij dat dan doen??
|
|||
|
|||
Door niet in paniek te raken en even goed de wiki door te nemen.
Met 1 van de guides gaat het vast wel lukken. Eventueel kan hij specifieke vragen stellen in de discussie onder de betreffende guide. |
|
||||
|
||||
oo oke succcses en als je er nog steeds niet uitkomt horen we het wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone geeft aan dat er geen simkaart in zit | bgjesper | iPhone algemeen | 0 | 14-02-11 18:02 |
Itunes geeft aan dat iphone hersteld moet worden | nicedungeon | iTunes | 3 | 20-04-10 00:23 |
iPhone geeft aan dat ie vol is met alleen een oranje balkje | Bente | iTunes | 1 | 31-03-10 01:55 |
Installer 4 geeft aan dat er een update is | dendirk | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-08-08 17:20 |
iBrick geeft aan dat iPhone nog niet gejailbreakt is !?!? | batalhador | Archief | 6 | 17-02-08 21:43 |
|
|