Iphone 4 unlocken via Ebay discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort is er volgens mij een Unlock methode bescikbaar via Ebay door verschillende aanbieders.. Mijn vraag is , kan ik mijn toestel via deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 unlocken via Ebay
Sinds kort is er volgens mij een Unlock methode bescikbaar via Ebay door verschillende aanbieders..
Mijn vraag is , kan ik mijn toestel via deze diensten laten unlocken en volgens mij wordt er gevraagd naar imei en carrier,, alleen weet ik niet wie mijn orginele carrier is.. heb mijn telefoon een tijdje geleden uit de U.S ontvangen.. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan check ik hem voor je.
|
|
|||
|
|||
er zijn ook genoeg jongens die deze services hier in NL bieden met misschien veel betere service dan iemand van eBay om je door het proces te begeleiden.
Senna kan je prima verder helpen..
|
|||
|
|||
dankje Inemisis ,,
ik ben met je eens,, ik ga dat doen alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Mijn iphone is nu simlock-vrij
dankzij Senna22 zeer bedankt,, keurig zonder enige problemen binne enkele uren simlockvrij... |
|
|||
|
|||
is dit ook mogelijk met roger phone ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2ehands belgische iphone vanop ebay unlocken | flipmo92 | iPhone algemeen | 3 | 14-08-11 15:05 |
Iphone 3G op Ebay | xa4cornelis | Koopinformatie USA | 9 | 20-06-08 11:19 |
iPhone 3G eBay | Doblie | Archief | 3 | 16-06-08 22:46 |
iphone via ebay.com | cederique | Koopinformatie USA | 1 | 22-01-08 00:12 |
|
|