Simlock van T-Mobile Oostenrijk verwijderen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Duitsland is nog steeds geen oostenrijk . Nou ben ik al een tijdje van school...... maar volgens mij moet dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik maak gewoon niet graag m'n imei bekend. Is er een andere mogelijkheid?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
lol@ timosha. kan je credits geven op mijn systeem kost je wel 1$ ! dan hoef je het aan niemand te geven. Als je de gratis (trouwens kost senna ook geld!) optie niet wil aanvaarden .
|
|||
|
|||
Ik heb gehoord dat imei gebruikt kan worden om je telefoon in een crimineel milieu te klonen. Waardoor een onschuldige iPhone geblocked zou worden.
Dus daarom is het antwoord nee! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil je uit de droom helpen . Voor de iphone is dat niet mogelijk......
Maar criminelen gaan geen forums afstruipen om jouw imei eraf te plukken op een forum. Een generiek imei is zo gedaan ! |
|
|||
|
|||
Klopt het dat het voldoende is om mijn imei te geven zonder de 6 cijfers van de serie?
Blijkt dat je daar voldoende mee hebt om alles op te zoeken. |
|
|||
|
|||
het imei nummer is genoeg. Sommigen hebben ook genoeg aan serie nummer zonder imei .
|
|
|||
|
|||
oh timosha, heb me kapot gelachen met je uitspraak !! gekkerd ! maar...tof dat je helpt...
|
|
|||
|
|||
vraagje aan Angelique
Angelique,
Zou je mij willen mailen wat je opgestuurd hebt richting t-mobile oostenrijk? Ik zit nl. ook met hetzelfde probleem en wil mn dochter haar iPhone laten unlocken. mvg franky |
|
|||
|
|||
Franky ik ga de mail vandaag naar je doormailen moet deze even opzoeken. Inmiddels is de mail al door 4 andere mensen met succes gebruikt. Hoop dat het lukt.
gr Angelique |
|
|||
|
|||
bericht aan Angelique
schitterend
thx mvg franky |
|
|||
|
|||
Wil je mij ook het mailtje sturen?
|
|
|||
|
|||
Hier nog iemand
Wil je mij ook het mailtje doorsturen aub? |
|
|||
|
|||
@Anec, in je mailbox.
groetjes Angelique |
|
|||
|
|||
Zal ik dan maar eens auteursrechten gaan vorderen?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je dat maar moet gaan doen.
|
|
|||
|
|||
Wat ik mij tijdens het lezen van dit draadje afvraag, waar komen al die Oostenrijkse iPhones vandaan?
Een of andere zakkenrollersbende die nu een vrachtwagen vol in Nederland heeft afgeleverd? |
|
|||
|
|||
@Esy. Nee, in meeste gevallen verkopen ze goedkoop daar omdat er hele DIKKE subsidie op die telefoons zit En daarom ook duur om te unlocken !
Altijd van het goede van de mens uitgaan. Er zal vast wel ook iets tussen zitten dat niet kosjer is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
t-mobile Simlock verwijderen | sixbit | Odido (T-Mobile) | 270 | 01-06-11 10:48 |
iPhone 3GS: Simlock verwijderen door T-Mobile | dowminic | Unlock | 2 | 21-10-10 01:19 |
iPhone 3G: Simlock laten verwijderen door T-Mobile | Bijlie | Unlock | 43 | 14-10-10 11:41 |
3gs at&t simlock verwijderen t-mobile | cesaf | Archief | 3 | 30-04-10 15:24 |
|
|