//

Simlock verwijderen door T-Mobile

Simlock verwijderen door T-Mobile discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag van een vriend 'n iPhone 3Gs gekocht. Eerst had hij een iPhone 3G maar omdat hij hem had laten vallen heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-10-10, 19:41
dowminic dowminic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard Simlock verwijderen door T-Mobile

Hallo,

Ik heb vandaag van een vriend 'n iPhone 3Gs gekocht. Eerst had hij een iPhone 3G maar omdat hij hem had laten vallen heeft ProAssist deze vervangen voor een iPhone 3Gs, nu wil ik deze graag sim-lock vrij laten maken. Maar hoe gaat dit in zijn werk, ik heb al op dit forum gelezen dat ik T-Mobile moet bellen en dan de stappen moet volgen voor het sim-lock vrij maken, echter heb ik een probleem ; Deze telefoon is niet ouder dan 1 jaar, maar zijn abonnement loopt al wel langer dan 1 jaar, dus eigenlijk moet T-Mobile deze telefoon kosteloos sim-lock vrij maken. Kan ik dus gewoon T-Mobile bellen, mijn IMEI nummer opgeven, en de telefoon dan sim-lock vrij laten maken? (uiteraard op de gegevens waar ik deze telefoon van heb gekocht)

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-10, 23:10
tattu tattu is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: den haag
Berichten: 55
Standaard

dat zou inderdaad moeten kunnen, je kan ze opbellen en aangeven dat je een nieuw toestel hebt gekregen. zij bellen vervolgens met pro assist om het nieuwe imei nummer te controleren, of het ook daadwerkelijk dat toestel is waar jij over praat. dan unlocken ze hem na 1jaar gratis.
  #3  
Oud 21-10-10, 00:19
dowminic dowminic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Het is al geregeld, het kan inderdaad, de eigenaar moet een overschrijfformulier aanvragen en invullen, en dan wordt het geregeld door T-Mobile.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
t-mobile Simlock verwijderen sixbit Odido (T-Mobile) 270 01-06-11 09:48
iPhone 3G: Simlock laten verwijderen door T-Mobile Bijlie Unlock 43 14-10-10 10:41
3gs at&t simlock verwijderen t-mobile cesaf Archief 3 30-04-10 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.