Simlock T-mobile discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, volgende week krijg ik mijn Iphone 3GS met een tijdelijke simkaart van T-mobile. In december kan ik hem pas gebruiken omdat ik momenteel een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simlock T-mobile
Hoi, volgende week krijg ik mijn Iphone 3GS met een tijdelijke simkaart van T-mobile. In december kan ik hem pas gebruiken omdat ik momenteel een abo van Telfort heb. Nu wil ik deze simkaart tijdelijk in mijn Iphone doen. Hoe kan ik dit het beste oplossen ivm de simlock van T-mobile?
Alvast bedankt voor jullie reactie's Groetend Laatst gewijzigd door nowayout68; 17-10-10 om 17:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat had je zelf voor oplossing in gedachten / al uitgezocht?
|
|
||||
|
||||
Aangezien je hem nog moet krijgen zal firmware 4.1 er wel op staan, hierdoor heb je dus ook de nieuwste baseband waardoor een unlock via Cydia niet mogelijk is, het enige dat je kan doen is via T-Mobile laten unlocken voor €120 of via cdmedia.nl of imeiunluck.nl maar die hebben momenteel een storing las ik.
|
|||
|
|||
Ik heb gelezen dat er ook een adaptor is waar je een "vreemde" simkaart in kunt doen zodat de Iphone denkt dat het T-mobile is..kan dit wel? In het slechtste geval moet ik maar 2 maanden wachten met bellen :-(
|
|
||||
|
||||
Een soort van rebel sim? Geen idee of die er zijn voor de iPhone 4 (neem tenminste aan dat je een 4 krijgt???)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: 3G simlock T-mobile | Dagavu | Unlock | 0 | 30-09-10 15:44 |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
iPhone 3GS: T mobile simlock | pieddy | Unlock | 5 | 17-05-10 01:17 |
T-Mobile Simlock | Tonja | Archief | 1 | 07-06-09 12:31 |
|
|