T mobile simlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje Ik heb een T-mobile abbo afgsloten icm de 3G's Nu gaat dit abbo pas in septemer in Ik heb nu dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T mobile simlock
Ik heb een vraagje
Ik heb een T-mobile abbo afgsloten icm de 3G's Nu gaat dit abbo pas in septemer in Ik heb nu dus nog vodafone en en kan de 3G's niet gebruiken om te bellen Ik heb het forum en google al uitgepluist en de lock verwijderen is niet mogelijk tenzij je €120 wilt gaan lappen Ik zag al wel wat draadjes voorbijkomen dat je iemand met een T-mobile abbo kan laten bellen. Stel dus dat ik iemand die Tmobile langer dan een jaar heeft met de klanten service laat bellen, verwijderen ze dan de simlock van mijn toestel of word het wachten tot september of op een nieuwe jailbreak? Alvast bedankt Laatst gewijzigd door pieddy; 17-05-10 om 00:05. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan het altijd proberen bij T-Mobile. Proberen met een mooie smoes het voor elkaar te krijgen. ;-)
Anders toch echt wachten op een jailbreak. |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ze er intrappen. Met 2 pokkies op zak lopen is ook nix. Iemand nog tips? Waar kan je op de hoogte blijven m.b.t. Jailbraik nieuws wanneer de nieuwe uitkomt?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hou voor het laatste nieuws gewoon deze site in de gaten. ;-)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
simlock verwijderen, t mobile simlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Simlock T-mobile | nowayout68 | Unlock | 6 | 21-10-10 02:16 |
iPhone 3G: 3G simlock T-mobile | Dagavu | Unlock | 0 | 30-09-10 15:44 |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
T-Mobile Simlock | Tonja | Archief | 1 | 07-06-09 12:31 |
|
|