Simlock checken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ah, de spatie zat er nog tussen ;-) 1 gebruikt. 5 over. Thx a lot iNem!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ah, de spatie zat er nog tussen ;-)
1 gebruikt. 5 over. Thx a lot iNem! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
het gekke is dat ik mensen zie langskomen die ik al geholpen heb met een check op dezelfde iphone checker.
Het helpt niet degene die nog niets weten over hun provider als jullie nog steeds checken of informatie klopt en de credits opmaken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan er iets mee te maken hebben dat ik hier 5 iphones heb liggen. Tot nog toe heb ik 1 puntje gebruikt en daar blijft het bij.
|
|
|||
|
|||
1 gebruikt, nog 4 over.
Thnx iNemesis!! |
|
|||
|
|||
mensen als je via Senna een check hebt gekregen is dezelfde. Dus hoeft niet nog een keer te verspillen. Voor vragen over imei unlocks kun je ook bij hem terecht.... niet dubbel checken is nergens voor nodig. Het is wel "gratis" hier ....betekent nog niet dat het niets kost!
|
|||
|
|||
zou iemand mijn imei kunnen checken? 31 306900 030968 2 ik heb waarschijnlijk een buitenlandse telefoon gekocht met me stomme kop en wil de simlock er graag af hebben heb overal gezocht maar kan niks zinnigs vinden..
|
|
|||
|
|||
check hem nog eens ik denk dat de eerste 3 een 0 moet zijn.
|
|
|||
|
|||
ja het is 01 306900 030968 2 alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt. maar Three UK is een provider uit Groot Britannie? ik hoorde iets van 150 euro en idd daar ga k liever niet aan.. maar bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Origineele provider checken? | Razors | Overige providers Nederland | 5 | 19-05-11 17:41 |
Hoe kan ik checken of mijn 3G simlock vrij kan maken | andre-nl | Odido (T-Mobile) | 5 | 28-06-10 23:48 |
iPhone 3GS: Firmware checken op packaging | qinetiq | Unlock | 5 | 29-03-10 09:18 |
Automatisch email checken? | Ba5 | iPhone algemeen | 2 | 04-02-10 22:49 |
Svp advies simlock checken | Sly | Archief | 4 | 11-11-09 19:44 |
|
|