simlock deactiveren discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, Ik ben van plan de Iphone 4 van mijn moeder over te nemen. Haar abonnement verloopt namelijk bijna. Ik wil graag haar Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
simlock deactiveren
hallo allemaal,
Ik ben van plan de Iphone 4 van mijn moeder over te nemen. Haar abonnement verloopt namelijk bijna. Ik wil graag haar Iphone overnemen, omdat mij abonnement ook bijna verloopt. Volgens mij moet dit kunnen met een Sim Only abonnement? Alleen de Iphone van mijn moeder heeft een simlock. Hoe moet ik deze verwijderen? Want dan kan ik toch gewoon met een nieuwe simkaart van mij Sim Only abonnement haar Iphone gaan gebruiken? Ik hoor het graag!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
welke provider is die gelockt
|
|
|||
|
|||
abonnement bij vodafone
|
|
|||
|
|||
als je ff de imei pm, dan zien we beter
|
|
|||
|
|||
waar kan ik dit vinden? haha
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 - Orange simlock deactiveren | macthijn | Unlock | 4 | 10-09-12 15:15 |
Windows: iPhone deactiveren bij iTunes | JarryGys | iTunes | 6 | 08-09-10 16:58 |
Deactiveren van gprs Telfort | joop007 | Archief | 1 | 10-12-08 20:59 |
Voicemailknop ''deactiveren'' HOE MOET DAT? | orli | Archief | 1 | 17-08-08 12:06 |
|
|