Geen service tijdelijk opgelost maar niet permanent discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 3GS op 5.1.1 gejailbreaked, ook ultrasnow gebruikt en cydia er opgezet. Nu had ik geen service melding, echter door met mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service tijdelijk opgelost maar niet permanent
Ik heb mijn iphone 3GS op 5.1.1 gejailbreaked, ook ultrasnow gebruikt en cydia er opgezet.
Nu had ik geen service melding, echter door met mijn iphone op internet te gaan via Wi-Fi kon ik via Unlockit - APN Changer for your iPhone een apn profiel aanmaken. Dit loste het probleem op door het profiel echter, Na uit en aanzetten krijg ik weer no service. Ik probeerde opnieuw de apn op te zetten en krijg ik nu verbinding met Vodafone. Weet iemand iets? Laatst gewijzigd door remmert1972; 06-12-12 om 20:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt de APN instellingen voor Vodafone aanpassen bij instellingen, netwerk, mobiel datanetwerk.
Voor zakelijk office.vodafone.nl Particulier: live.vodafone.com |
Labels |
apn, no service, unlockit.co.nz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s - Geen Service - Wel bellen/smsen maar geen data | diegonicolas | iPhone algemeen | 5 | 28-11-12 17:09 |
iPhone: No service / Searching / No Service probleem op iPhone 4 maar niet direct naar jailbr | kura | Jailbreak | 2 | 04-05-11 11:58 |
iPhone 3GS: Gejailbreakt en geunlocked maar geen service | Globox | Unlock | 0 | 09-08-10 11:51 |
Tijdelijk geen service na uitschakelen 3G | June. | Odido (T-Mobile) | 0 | 31-07-10 13:27 |
geen service blijft maar staan. | nielss | iPhone algemeen | 1 | 28-11-08 10:05 |
|
|