geen power btn, unactivated iOS 6.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) De klant van vandaag is: iPhone 3GS (vermoedelijk Spaans) kapotte power knop iOS 6.1, VOOR activatie Wat ik probeer te doen: Hacktivation via redsn0w 0.9.15b3: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen power btn, unactivated iOS 6.1
De klant van vandaag is:
iPhone 3GS (vermoedelijk Spaans) kapotte power knop iOS 6.1, VOOR activatie Wat ik probeer te doen: Hacktivation via redsn0w 0.9.15b3: 1) Extras > Select IPSW > (geef 6.0 ipsw) 2) Jailbreak klikken 3) iPhone uitschakelen, iPhone in DFU schakelen => Probleem, de powerknop ontbreekt, niet werkend te krijgen => DFU via redsnow: 3.1) Extras > Even more > DFU IPSW > (geef 6.1 ipsw) (redsn0w maakt een nieuwe ipsw waarmee ik moet restoren in iTunes) 3.2) Lanceer iTunes 11, ga naar iPhone tab => Probleem, iTunes geeft enkel weer dat de activatie mislukt is, geen herstelknoppen ...en aldus, zit ik vast. Wie weet raad? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wanneer ik de iPhone via TinyUmbrella in recovery mode breng, kan ik in iTunes wel op herstellen klikken. Echter, ik kan de custom ENTER_DFU firmware niet aangeven omdat dat niet kan vanuit Recovery Mode.
|
Labels |
3gs, dfu, itunes 11, power, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak iphone4 iOS 6.0.1 zonder power button | aetu | Jailbreak | 5 | 19-12-12 12:45 |
iPhone: Iphone 4 Unactivated | joj3 | Jailbreak | 4 | 16-12-10 23:24 |
kan geen jailbreak doen (power knop kapot) | RensIphone | Jailbreak | 1 | 27-10-10 14:41 |
|
|