gelocked Orange UK discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4s gelocked bij Orange UK, Kan deze ge-unlocked worden?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gelocked Orange UK
Ik heb een Iphone 4s gelocked bij Orange UK, Kan deze ge-unlocked worden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nee. kan niet.
|
|||
|
|||
Dat is niet waar, iNemesis. Orange UK kan wel degelijk unlocked worden.
|
|
||||
|
||||
Sterker nog, koop een R-Sim 5+ en je legt heel simpel je nl micro erop, menu accepteren
Uitzetten en aanzetten 2 minuutjes wachten pizza, je provider en perfecte Wi-Fi whatsapp etc! Idem met de mijne 4s uk orange lock, overgenomen door O2 en vragen de hoofdprijs voor unlock. Mijn 4S moest nog onder contract tot 4-7-2014 grrrrr. Volle garantie etc er nog op. O2 wil graag dwarsliggen om contractanten kwijt te raken. |
|
|||
|
|||
Ja . dat is geen unlocken . dat is omzeilen (spoofen) van de simkaart. vind ik geen unlock. Maar het is inderdaad een oplossing..
|
|
|||
|
|||
het probleem met die oplossing is ook dat Apple vanzelf met een oplossing komt net als met de iphone4.
Dan zijn al die interposers niets meer waard. |
Labels |
iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 gelocked | IrmavanderKleij | iPhone algemeen | 1 | 21-05-12 23:35 |
iPhone 3G: neverlock 3g nu gelocked??? | silversungun | Unlock | 4 | 19-10-11 19:27 |
iPhone: iphone gelocked | nnniiiccc | Jailbreak | 6 | 25-01-11 22:12 |
Fw 2.2 gelocked | iFonzie | Archief | 2 | 29-11-08 14:02 |
Orange data via Orange world?? | ugene | Overige providers Nederland | 59 | 28-10-08 20:47 |
|
|