iphone 4s 16gb Orange Zwitserland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin heeft via marktplaats een iphone 4s gekocht, met simlock voor Orange Zwitserland bleek bij thuiskomst. De verkoper reageert natuurlijk niet meer... fijn dus. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s 16gb Orange Zwitserland
Mijn vriendin heeft via marktplaats een iphone 4s gekocht, met simlock voor Orange Zwitserland bleek bij thuiskomst. De verkoper reageert natuurlijk niet meer... fijn dus. Is dit te unlocken of softwarematig te omzeilen en dan te unlocken? De belPaki in de straat vraagt er €135,- voor en op internet vind ik het niet voor lager dan €115,- Als het goedkoper kan zou dat fijn zijn.
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Zwitserland | wildsseb | Koopinformatie Rest Europa | 47 | 05-12-12 13:13 |
iPhone in Zwitserland | murvinator | iPhone algemeen | 2 | 28-07-10 11:47 |
Iphone in Zwitserland kopen | Pascal2900 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 16-12-09 20:50 |
Orange data via Orange world?? | ugene | Overige providers Nederland | 59 | 28-10-08 20:47 |
|
|