Iphone 4s 16GB unlocken (iOS 6.1.2) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb pas geleden een iphone 4s 16gb via ebay gekocht. Overal op internet gezocht en kwam via het IMEI achter dat er een: Noorwegen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s 16GB unlocken (iOS 6.1.2)
Ik heb pas geleden een iphone 4s 16gb via ebay gekocht.
Overal op internet gezocht en kwam via het IMEI achter dat er een: Noorwegen Telenor simlock op zit. Via internet heb je verschillende buitenlandse websites die het unlocken voor rond de 10$ en in Nederland zijn er een aantal mensen (martkplaats) die het voor 40-50 euro doen... Weet iemand misschien een goedkope oplossing? (Ik heb begrepen dat de IMEI in een soort whitelist wordt geplaatst door iemand die bij een provider of apple werkt). Met vriendelijke groet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zoals ik zei, ben op zoek naar een goedkoper alternatief dan 50euro, en zoals ik aangaf vertrouw ik die websites niet echt... En heb liever iemand die uit Nederland die mij hierbij kan helpen (voor een goedkoper prijs).
Maar bedankt voor je reactie! |
|
||||
|
||||
Dubbelpost (niet doen aub), dus een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Probleem met unlocken iphone 2G 16GB | voetbalsterke__ | Unlock | 9 | 22-07-10 21:23 |
iPhone 3G: Apple Iphone 3G 16GB Zwart ( 3.1.3 Firmware ) hoe kan ik unlocken? | Sahtekar | Unlock | 2 | 09-05-10 20:52 |
Iphone 3GS 16GB unlocken | gamergames | Archief | 8 | 05-04-10 21:02 |
iPhone 3GS: Unlocken iPhone 3 GS 16Gb | Brainvoyager | Unlock | 13 | 02-10-09 08:30 |
iPhone 3G: De beste manier om je iPhone 16GB te unlocken (3G) | Goudvis12 | Unlock | 7 | 17-08-08 18:28 |
|
|