Onmogelijke unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, Ik typ dit terwijl ik mezelf gigantisch voor m'n kop sla, nadat ik al een en ander aan discussies heb gelezen. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onmogelijke unlock
Dag allen,
Ik typ dit terwijl ik mezelf gigantisch voor m'n kop sla, nadat ik al een en ander aan discussies heb gelezen. Ik heb in een totale vlaag van verstandsverbijstering een iPhone 4 van iemand overgenomen, waar een UK simlock op zou zitten. Dat van die simlock klopt, helaas. Probleem is: ik heb de telefoon praktisch blind overgenomen en weet niets van het apparaat. Wellicht vragen naar de bekende weg, maar op hoop van zegen: Is er iets wat ik zou kunnen doen om deze telefoon aan de praat te krijgen? Alvast bedankt voor jullie reactie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer dan check ik het voor je.
|
|
|||
|
|||
Hi Senna,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb jou deze zin vaker in discussies achter zien laten, waarna ik mij iedere keer afvroeg (en dit antwoord heb ik ook na veelvuldig zoeken niet kunnen vinden): hoe kom ik achter de IMEI van een gelockte telefoon? Ik heb *#06# geprobeerd (vanuit noodoproepscherm, volgens mij de enige manier om bij het toetsenbord te komen) en kan verder volgens mij niet bij de gegevens van de telefoon komen. Of zie ik iets over het hoofd? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Wouter, mijn dank is groot! En ik beloof plechtig voortaan nog beter te zoeken...
|
|
|||
|
|||
PM mij je IMEI dan kijk ik voor je.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt, ik heb de gegevens inmiddels ontvangen en probeer nu hard uit te vogelen wat de beste manier is om mijn telefoon vrij te krijgen.
Bedankt voor jullie hulp. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het onmogelijke mogelijk: 3G downgrade 4.2.1 naar 3.1.3 zonder SHSH blobs | Typ 81 | iPhone algemeen | 38 | 25-05-11 14:48 |
iPhone: onmogelijke iphone 3g jailbreak | Kacper | Jailbreak | 25 | 05-08-08 14:52 |
iPhone 3G: Onmogelijke om te unlocken. | barts5 | Unlock | 4 | 31-07-08 21:53 |
|
|