Simlock iPhone discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik ben een belg en heb hier een iPhone 4 of 4s (geen idee, weet alleen dat het een 4 is) van een vriend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simlock iPhone
Beste,
Ik ben een belg en heb hier een iPhone 4 of 4s (geen idee, weet alleen dat het een 4 is) van een vriend uit Nederland. Hij heeft deze bij mij gebracht om hem te proberen unlocken maar heb echter geen idee hoe dat moet. Ik heb overal al wat gelezen van een IMEI code... Naar wie moet ik deze sturen? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
PM mij je IMEI dan kijk ik voor je.
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb een iphone 4s gekocht via marktplaats hier zit een simlock op van t-mobile duitsland hoe kan ik die verwijderen? De methode half uur i-tunes werkt niet.
Mvg henk |
|
|||
|
|||
Die methode werkt alleen met toestellen van T-Mobile NL. Ga naar de webpagina van T-Mobile D. Als het toestel meer dan twee jaar oud is kan je het gratis laten unlocken:
SIM-Lock entsperren | Telekom |
|
|||
|
|||
Nee toestel is nog geen twee jaar oud zijn er dan nog andere mogelijkheden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is minder maar toch bedankt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo, paar dagen geleden heb ik een Iphone 4 gekocht via marktplaats. maar deze heeft een simlock van de provider A1. hij komt oorspronkelijk uit Oostenrijk. nou heb ik er zelf wel een jailbreak op, maar weet nu niet wat ik moet doen om de simlock er af te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijft er alleen nog maar een IMEI-unlock over (als dat mogelijk is). |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 4S gekocht via Marktplaats met een Sim-Lock. Ik weet niet van welke provider die is en hoe ik hem kan unlocken. Kan iemand mij helpen??
Groet Ramon van Esch |
|
|||
|
|||
Mail mij je imeinummer dancheck ik hem.
|
|
|||
|
|||
Hoi Senna22 kin jij ook iets met mijn simlock?
|
|
|||
|
|||
Tmobile duitsland kan ik weinig mee binnen het contract.
|
|
|||
|
|||
Jammer! Heb je gehoord van chips die voor de simcard worden geplaatst? Daarmee kun je dan wel bellen maar soms werkt internet niet?
|
|
|||
|
|||
Die mogen niet op het forum besproken worden
|
|
|||
|
|||
Siminterposers tuurlijk mag dat wel, ze werken toch niet meer met 112 ? Dus niets illegaals aan. Voor iphone 5 en 4s werken ze op een andere manier ....Dus het mag wel toch ?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 Simlock O2 | JaimyNL | Jailbreak | 0 | 28-12-11 13:37 |
iPhone 4: Iphone 4 4.2.1 bb 3.10.01 te simlock? | SANCHO1@LIVE.BE | Unlock | 1 | 19-12-11 13:42 |
iPhone 4: Simlock op de iPhone | eublesuma | Unlock | 13 | 07-10-11 22:51 |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
|
|