Iphone werkt niet met Tele2 simkaart discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag mijn Iphone 4 16 ontvangen, alleen werkt mijn Tele2 simkaart hier niet in. Als ik hem aan itunes koppelt zegt hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone werkt niet met Tele2 simkaart
Hallo,
Ik heb vandaag mijn Iphone 4 16 ontvangen, alleen werkt mijn Tele2 simkaart hier niet in. Als ik hem aan itunes koppelt zegt hij dat de iphone de simkaart niet ondersteunt. Wat is dit? Wat kan ik hier aan doen? Heeft hij nog een simlock waardoor dit komt? Graag jullie reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En welke providers werken dan wel? Mijn vodafone simkaart pakt- en werkt wel in itunes |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lijkt in ieder geval wel een symptoom van een emea lock zo te zien...
Kan uitsluitsel geven . Ben er niet vaak meer in het forum.....maar stuur maar door.
|
|||
|
|||
Beste timosha, een IMEI check uitvoeren is in de meeste gevallen gratis en kan op vele websites worden uitgevoerd. Jouw bewering dat alleen de bovengenoemde heren de check uit kunnen voeren is dus niet waar.
|
|
|||
|
|||
Ik zie nergens dat timosha beweert dat alleen deze twee mensen het kunnen, maar wel dat er op dit forum 2 mensen zijn die dat kunnen.
|
|||
|
|||
Dat klopt ook maar t2krambo meent een monopolie te hebben op de verkoop van IMEI-unlocks op dit forum. En monopolisten kunnen nogal raar reageren als zij denken dat hun monopolie aangetast wordt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone 4s accepteert geen Tele2 simkaart | Anna57 | iPhone algemeen | 10 | 13-11-13 18:19 |
Werkt Iphone 5 zowel met nederlandse als Canadese simkaart? | robertwagner | iPhone algemeen | 1 | 26-11-12 10:36 |
MV simkaart vr iPhone 4 werkt niet op iPad2 | okribidi | iPad algemeen | 2 | 29-07-12 23:27 |
Email van tele2 werkt niet | johnvandenhooff | iPhone algemeen | 0 | 11-04-10 22:33 |
na update 3.0 werkt iphone niet meer: geen simkaart | nevret | iPhone algemeen | 8 | 25-06-09 23:21 |
|
|