Lost and Found Iphone 4 imei geblokkeerd discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden. Ik heb van werk een Iphone 4 mee genomen die na 3 jaar nog steeds niet opgehaald was. De Iphone 4 is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lost and Found Iphone 4 imei geblokkeerd
Beste forum leden.
Ik heb van werk een Iphone 4 mee genomen die na 3 jaar nog steeds niet opgehaald was. De Iphone 4 is echter imei geblokkeerd op afstand. Ik kom dus niet voorbij de activatie. Is er een manier om deze iphone nog werkend te krijgen? De iphone is toendertijd gevonden vlak na de release van de iphone 4 dus ik gok dat hij nog de eerste firmware draait waar de iphone 4 mee uit kwam. Ik heb hem in eersten instantie geprobeerd te jailbraken met Greenp0ison voor 4.2.1, al heb ik dit echter op de gok gedaan omdat ik dus geen flauw idee heb welke firmware er op staat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Symbols not found | sentmen | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 29-10-10 18:00 |
NES: No ROMs Found | Jermainee | Jailbreak apps en thema's | 2 | 30-05-10 13:33 |
12 Bugs Found In iPhone OS 3.0 | bicabo | Chat en geruchten | 2 | 26-06-09 10:40 |
sim not found | vdbroekw | iPhone algemeen | 2 | 14-05-08 11:24 |
new sources found on the net | croiman | iPhone algemeen | 7 | 06-01-08 16:04 |
|
|