iPhone 5 AT&T simlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen. Ik ben onlangs in de VS geweest en heb daar een iPhone 5 gekocht. Er zit geloof ik een AT&T lock op het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 AT&T simlock
Hallo iedereen.
Ik ben onlangs in de VS geweest en heb daar een iPhone 5 gekocht. Er zit geloof ik een AT&T lock op het toestel. Heeft iemand enig idee hoe en/of waar ik het toestel kan (laten) unlocken? Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee AT&T is gestopt met unlocken. Dus helaas, op dit moment niet mogelijk.
Je bent 2 weekjes te laat..
|
|||
|
|||
Er is momenteel dus echt geen enkele manier om een AT&T iPhone 5 toestel te laten unlocken?
Damn.. heb ik weer. |
|
|||
|
|||
Als je KPN netwerk zit kun je nog gebruik maken van RSIM 7 of 8 etc.
Niet echt charmante oplossing, de lock wordt alleen omzeild. De lock blijft erop... Maar het werkt.... |
|
|||
|
|||
Geldt dit ook voor Hi? Want heb dat geprobeerd, maar nog niet echt helemaal gelukt.
|
|
|||
|
|||
Voor HI niet specifiek getest . Maar het moet volgens mij moet het wel werken denk ik.
Wat bedoel je met niet echt helemaal gelukt? Om welke iphone gaat het? is het een normale of CDMA versie? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5: iphone 5 at&t simlock | maffioso1986 | Unlock | 3 | 06-10-13 14:15 |
iPhone 4: iPhone AT&T simlock | thomth | Unlock | 2 | 11-05-12 12:56 |
iPhone 4: Iphone 4 met at&t simlock | robdejong | Unlock | 1 | 30-03-11 14:45 |
iPhone 3GS: & 4: Telefoon niet geactiveerd maar simlock AT&T kan tmobile gewoon ? | Melvin18 | Unlock | 2 | 03-07-10 10:59 |
|
|