Hoe iPhone unlocken? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo daar, Mijn vriend heeft overlaatst een iPhone 4 gekocht en nu blijkt dat deze uit het buitenland komt. Mijn vriend is klant bij Proximus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe iPhone unlocken?
Hallo daar,
Mijn vriend heeft overlaatst een iPhone 4 gekocht en nu blijkt dat deze uit het buitenland komt. Mijn vriend is klant bij Proximus en zijn sim kaart werkt dus niet op deze iPhone en de gsm blijft geblokkeerd. Ik heb naar proximus gebelt en ze hebben mij vertelt dat ze deze niet kunnen deblokkeren, maar dat ik wel via een jailbreak iets kon doen. Nu mijn vraag is, wat is de beste oplossing om de iPhone des nogs te kunnen gebruiken met zijn sim kaart? Jailbreaken? IMEI unlock? Ik hoor het graag. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 december 2013 om 23:45 ---------- Activeer je iPhone met een niet-officiële simkaart (jailbreak) - iPhoneclub.nl Naar het schijnt werkt deze manier dus niet meer :s |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En als je gewoon met Apple support belt? Volgens mij mag er na een jaar de simlock gewoon verwijderd worden. Moet het toestel natuurlijk we ouder dan een jaar zijn.
|
|
|||
|
|||
Maar, volgens Apple, en de providers, moet de originele provider de SIM-lock verwijderen.
|
|
||||
|
||||
ok dat wist ik niet. ik dacht dat dit een push was die via iTunes kon plaats vinden ongeacht de originele provider.
Tja dan word het moeilijk. Misschien de originele provider achterhalen en die benaderen met de vraag om te unlocken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...tml#post940971 |
|
||||
|
||||
mmm zou handig zijn om dat in een topic te houden of dat dit vermeld zou worden.
Maar bij deze dus gemeld HAHAHA Thanx |
|
|||
|
|||
Kan er iemand mij zeggen hoe ik mijn imei nummer zoek en die kan checken voor mij en mij zeggen welke opties er zijn
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...tml#post940971 |
|
|||
|
|||
Heb senna22 mijn imei nummer ge pm'd nu wachten op oplossing
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 UK - Locked - Hoe unlocken? | marc_dierens | Unlock | 5 | 18-08-10 19:08 |
Hoe Iphone 3G v2.2.1 unlocken | Pelck | Archief | 2 | 21-05-09 22:44 |
Iphone unlocken hoe en wat | v.karabacak | Archief | 2 | 10-01-09 19:46 |
Hoe BELGISCHE 3G iPhone unlocken ? | jules_holden94 | Archief | 14 | 13-11-08 01:14 |
Hoe ze de iPhone Unlocken in Duitsland . . . | dendoor | Archief | 1 | 22-11-07 21:50 |
|
|