iPhone 4 simlock vrij maken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Pm mij je imeinummer dan kijk ik of ik je kan helpen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan kijk ik of ik je kan helpen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dave, PM mij even je IMEI, dan bekijk ik de mogelijkheden voor je. Gr.
|
|
|||
|
|||
Goedenavond,
Een vriend van mij kocht een iphone uit het buitenland maar hij is gesimlocked op een onbekende provider. Het is een iphone 4 met iOS 6 het imeinummer is: 013271005531142 het zou geweldig zijn als ik hulp kan krijgen of een aanbeveling voor een goed programma waarmee ik het zelf kan doen. alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@Hathor. Er bestaan geen programmas ...om te unlocken (lees : geen gratis oplossing)
Enige wat kan is een origineel (IMEI ) unlock en dat kost geld .... Jouw iphone is gelockt voor SFR frankrijk .
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 4 die locked is maar weet niet uit welk land en operator. Kan iemand mij een PM sturen hoe ik mijn imei nummer kan vinden en wat de oplossingen zijn?
|
|
|||
|
|||
kan je in je telefoon dan staat die bij instellingen>algemeen>info.
kan je niet in je telefoon en heb je het grijze scherm met IOS6 dan druk je éénmaal op de aan/uit knop en éénmaal op de homeknop. hier zie je dan een rondje met een i erin, druk daarop en dan krijg je je imeinummer. |
|
|||
|
|||
Mijn iphone is ook locked, nadat ik hem gereset heb. De vraag is nu kan het unlocked worden of niet? en zijn er mensen die het unlocked hebben?
|
|
|||
|
|||
Hallo, mijn nicht heeft een Iphone 4s uit Amerika naar mijn dochter gestuurd. Maar nou heeft dat ding een simlock... Deze threat is bedoelt om te helpen de telefoon simlockvrij te maken maar ik lees helemaal niet hoe dat te doen is. Alleen mensen die om de imei code vragen en daarna is het stil.
Iemand die wel weet hoe dat te doen is? |
|
|||
|
|||
Pm mij he imeinummer dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een Iphone 4s met oostenrijkse simlock, en zou graag via de website van Tmobile oostenrijk een unlock aan willen vragen. Jammer dat dit geld moet kosten, maar ach dat is niet anders.. Nu is het probleem dat ik geen duits kan.. Wil iemand mij helpen aan een deugdelijke duitse email? Alvast bedankt!
Ps. Klopt het dat je na de unlock elk gewenste simkaart kan gebruiken? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2014 om 09:50 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee, dat is onjuist. PM mij de IMEI's van de telefoons in kwestie, en dan bekijk ik de mogelijkheden.
|
|
|||
|
|||
Als de iphone gelockt is , kun je aan itunes hangen tot je een ons weegt, maar gebeurt niets ! Enige manier is imei unlock ..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
unlocken van mijn iphone 4
ojee ojee,
Ik ben nu al een paar dagen op zoek naar, hoe ik op een goedkope manier of zelfs gratis mijn toestel kan unlocken. Ik deed laatst een opzoeking voor herstel en die zou me 90 euro kosten. "ojee ojee" ik heb een iphone 4 geleverd door vodafone Spanje met de nodige sh*t. ik heb helemaal geen idee wat de os op mijn systeem is ??? maar mss kom ik er hier achter. als ik betalen moet het zij zo maar 90 euro das totale uitbuiting. Ik heb me laten vangen op een tweedehandssite, het toestel was in de opstart modus toen ik plots te zien kreeg dat het niet ondersteund werd. bij ons zeggen ze: "bruin" ! betekend evenveel als opgelicht ! HELP ?! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb destijds een iPhone 4 gekocht voor 475 euro, dat is natuurlijk geen bedrag waarbij een belletje gaat rinkelen. Verkoper handelde altijd netjes, dus het vertrouwen groeit alleen maar. Telefoon was volgens hem ook gewoon unlocked! Maar ja, bleek dat dus niet zo te zijn. Uiteraard met een hardwarematige toepassing toch wel kunnen gebruiken. Dus prijs liep dan op naar 500 euro. Vervolgens via SAM kunnen activeren. Ik heb nu geld overgeschreven naar T-Mobile om hem te laten unlocken. Maar T-Mobile beweert dat ik niet zal kunnen activeren. |
|
|||
|
|||
Heren, PM mij de IMEI nummers, dan bekijk ik de mogelijkheden voor jullie. Gr.
|
|
|||
|
|||
wie helpt me jocht iphone 4 maar met simlock wie helpt me
|
Labels |
hulp gevraagd, iphone 4, jailbreak, sim card, simlock verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone 4 simlock vrij maken | sadocan | Unlock | 6 | 22-01-12 17:09 |
Iphone 3g Simlock vrij maken | jelle956 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-11-10 22:11 |
Simlock vrij maken iPhone 2G T-mobile | richard250 | Odido (T-Mobile) | 6 | 23-07-10 19:16 |
Iphone 3G Simlock vrij maken | keesdr | Archief | 1 | 06-11-09 12:03 |
iPhone 3G: UK Iphone legaal simlock vrij maken | DeBar0n | Unlock | 4 | 16-09-09 17:35 |
|
|