Refurbished locked - waar betrouwbaar EMEA-unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb vandaag in de Apple Store een vervanging gekregen voor mijn oude toestel. Nu wil mijn nieuwe toestel echter niet werken met mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Refurbished locked - waar betrouwbaar EMEA-unlock
Hoi,
ik heb vandaag in de Apple Store een vervanging gekregen voor mijn oude toestel. Nu wil mijn nieuwe toestel echter niet werken met mijn Tele2 simkaart en blijft hangen in de activatiemodus met de melding 'SIM niet geldig'. Nu heb ik begrepen via iCulture dat het gaat om een EMEA lock. Echter, er zijn zoveel sites en aanbiedingen op het web met uiteenlopende prijzen dat ik geen idee heb wie betrouwbaar is. Waar kan ik gemakkelijk mijn toestel unlocken zodat ik dit kan gebruiken met Tele2? Groet, Mai |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer dan kijk ik of er een emealock op zit.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Refurbished Imac via groupon.. betrouwbaar? | Ileekje | Koopinformatie Nederland | 1 | 07-09-15 09:41 |
Welke unlock sites zijn betrouwbaar? | brent1980 | iPhone algemeen | 5 | 24-03-13 01:14 |
Betrouwbaar of niet betrouwbaar [marktplaats] | freshworks | Koopinformatie Nederland | 6 | 28-11-11 16:21 |
Derde refurbished iphone, waar gaat dit heen??? | sulaimany | Odido (T-Mobile) | 7 | 19-08-11 02:50 |
iPhone: 3GS met 3.1.3 (locked) update + unlock naar iOS 4.0 | Bealeo | Jailbreak | 4 | 06-07-10 21:29 |
|
|