Refurbished Imac via groupon.. betrouwbaar? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben aan het kijken voor een nieuwe imac. Ik verwacht hem vooral te gebruiken voor mijn iphone 5s en ipod touch, surfen, foto's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Refurbished Imac via groupon.. betrouwbaar?
Hallo,
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe imac. Ik verwacht hem vooral te gebruiken voor mijn iphone 5s en ipod touch, surfen, foto's en filmpjes, netflix, etc. Niet iets heel bijzonders dus. Nu zag ik via groupon een aanbieding: € 899 voor een Apple iMac 21.5” Core i5 2,5 Ghz, 16 GB, 500 GB Apple iMac 21.5’’ Intel Core i5 2,5 GHz 4, 8 of 16 GB RAM 500 GB HDD Inclusief origineel Apple bedraad toetsenbord en muis Model: (mid 2011) MC309LL/A Dat scheelt wel heel veel geld, meer dan €500, met deze die ik op het oog had: 2,7-GHz processor 1 TB opslag 2,7-GHz quad-core Intel Core i5 Turbo Boost tot 3,2 GHz 8 GB geheugen (2x 4 GB) Harde schijf van 1 TB1 Intel Iris Pro grafische processor € 1.529,00 Maar nu heb ik niet zoveel verstand van de specs. Is die van groupon nou veel slechter? En weet iemand of het uberhaupt betrouwbaar is? Wat zouden jullie doen? Alvast ongelooflijk veel dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
imac apple groupon kopen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Battery Case Groupon | Reiko | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 30-06-14 17:14 |
Iphone 4 gekocht via GROUPON | B.loenders | iPhone algemeen | 7 | 13-10-13 15:51 |
Prijs nieuwe Iphone 4s via Groupon | Biljarter | iPhone algemeen | 6 | 04-10-12 22:28 |
Betrouwbaar of niet betrouwbaar [marktplaats] | freshworks | Koopinformatie Nederland | 6 | 28-11-11 16:21 |
Groupon & Phonehouse | Mysteriousgirl_ | iPhone algemeen | 9 | 30-09-11 21:33 |
|
|