Ipod touch icm iphone 5s waardevolle toevoeging? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 5s besteld, maar nou wil ik een ipod touch erbij, die met 128gb. Denken jullie dat dit meerwaarde heeft?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch icm iphone 5s waardevolle toevoeging?
Hallo,
Ik heb een iphone 5s besteld, maar nou wil ik een ipod touch erbij, die met 128gb. Denken jullie dat dit meerwaarde heeft? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja, als jij twee apparaten wilt kopen dan moet je dat vooral niet laten maar zou je eens willen uitleggen waarom? Als je het doet voor de 128gb (extra erbij?) zou je dan niet beter kunnen kiezen voor meer geheugen op de iPhone?
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat het wellicht handig is zodat ik de ipod vol kan stoppen met al mijn favoriete muziek en de iphone minder belast met die ruimte. Ik heb daar wel het grootste geheugen van gekocht maar mijn vorige iphone was alsnog snel vol, aangezien ik behoorlijk verslaafd ben aan foto's en filmpjes maken.
|
Labels |
ipod touch iphone 5s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3g/iPod Touch icm Scosche | stealth0001 | iPhone algemeen | 1 | 09-09-09 23:49 |
Laadspanning iphone 3g icm oude ipod-dock | backdraft | iPhone algemeen | 3 | 24-12-08 18:55 |
|
|