iPhone 4 simlock vrij maken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Pol, Volgens mij zit er geen simlock meer op het toestel, maar ik weet het niet 100% zeker. Next Tether Activation Policy Description: 362 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo Pol,
Volgens mij zit er geen simlock meer op het toestel, maar ik weet het niet 100% zeker. Next Tether Activation Policy Description: 362 - Netherlands TMobile New. Sim-Lock Status: Unlocked Heb je het toestel wel al gehangen aan itunes en een update uitgevoerd? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem gechecked en hij is simlockvrij.
Zie je pm. Citaat:
|
|
|||
|
|||
simlock
ik heb een toestel uit Amerika met een simlock,
is dit nog te verwijderen? IMEI: 013002009899940 |
|
|||
|
|||
waarschijnlijk wel, op het moment ligt de imeicheck service er bij Apple uit voor onderhoud.
Ik check hem als hij weer online is. |
|
|||
|
|||
Top,
is er ook iemand die kan helpen de simlock er af te krijgen? |
|
|||
|
|||
Dat kun je laten doen door winkels maar dat kost wat geld weet zelf niet hoe het moet. Ik ga wel even voor je Googlen. Kan niks vinden sorry.
|
|
|||
|
|||
Ik heb in de afgelopen tijd al veel forum members daarmee gehoplen
|
|
|||
|
|||
iphone 4 simlock franse post
Heb een franse iphone 4 gekocht. Wist niet dat er een simlock op zat en zit nu met de gebakken peren.
De iphone is geregistreerd bij de Frans post "la poste". Naar de post gaan en hem unlocken is geen optie. Is er een manier om de Iphone werkende te krijgen? De vorige eigenaar heeft me het kaartje opgestuurd. Dit heb ik dus. Als ik google dan zie ik veel software die dit beweerd te kunnen. Moet de iphone dan gejailbreaked? Iemand? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
owkeee.. hoe moet het dan wel?
|
|
|||
|
|||
Met een betaalde IMEI-unlock.
|
|
|||
|
|||
En waar haal ik die?
Heb net even gebeld naar een apple repair center (geen officieel). Die zei met dat dit onmogelijk was. "vuilbak" waren haar woorden….. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone uit Engeland unlocken
Hallo allemaal,
Ik heb een telefoon gekregen, gekocht in Engeland. Nu blijkt er een sim-lock op te zitten. Ik kan het toestel nu niet gebruiken. Hoe is dit op te lossen? De vorige provider is trouwens t-mobile. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
tmobile UK zijn nogal dure unlocks, wat voor model is het ?
ik weet niet of een 4 of lager dat nog waard is. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
en 4s heeft een zwart randje in de zijkant boven en onder de 4 alleen onder
t-mobile orange uk kost vanaf 110 euros .... |
|
|||
|
|||
Ik heb ook het zelfde probleem, mijn iphone 4s is gesimlocked met provider Orange UK. ik werk nu met een rsim8, maar vind dit onhandig! iemand een idee hoe ik zelf deze simlock er af kan halen?
|
|
||||
|
||||
beste dat kun je er zelf niet afhalen ! gebeurt via tussenkomst van derde . Bij mensen die contact hebben bij orange t-mobile uk daar word een imei unlock aangevraagd
meestal gaat na 2 jaar als de iphone uit contract is zelf die lock eraf als je hem verbind met itunes en er een andere vreemde simkaart instopt ! maar dit gebeurt niet altijd .... volgens europeese wetgeving zou na 2 jaar (soms al na een jaar ) de simlock er af gehaald moeten worden door de provider zelf maar dat gebeurt niet altijd soms willen mensen die simlock er al eerder af hebben en dan bied een imei unlock uitkomst en ja dat kost soms veel geld ! |
Labels |
hulp gevraagd, iphone 4, jailbreak, sim card, simlock verwijderen |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone 4 simlock vrij maken | sadocan | Unlock | 6 | 22-01-12 17:09 |
Iphone 3g Simlock vrij maken | jelle956 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-11-10 22:11 |
Simlock vrij maken iPhone 2G T-mobile | richard250 | Odido (T-Mobile) | 6 | 23-07-10 19:16 |
Iphone 3G Simlock vrij maken | keesdr | Archief | 1 | 06-11-09 12:03 |
iPhone 3G: UK Iphone legaal simlock vrij maken | DeBar0n | Unlock | 4 | 16-09-09 17:35 |
|
|