iPhone 4 simlock vrij maken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik ben in het bezit van een iphone 4 uit het buitenland. Heb alleen geen idee uit welk land etc. en welke vervolg stappen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hi,
ik ben in het bezit van een iphone 4 uit het buitenland. Heb alleen geen idee uit welk land etc. en welke vervolg stappen ik dus moet ondernemen met unlocken. Is er nog iemand die zo vriendelijk kan zijn om ook voor mij het imei nummer te checken. Mijn dank is groot. Max |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
max pm mij je imeinummer dan check ik hem voor je
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je mij even het IMEI nummer van jouw toestel toestuurt, dan loop ik hem na voor je. Gr. |
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb een iphone 4 van t-mobile waar een simlock op zit. Ik heb de stappen op de website van t-mobile al een aantal keer doorlopen, maar het werkt niet. Ook heb ik met de klantenservice gebeld en langsgegaan in de winkel, maar ze konden hem niet voor me unlocken... Kan iemand me helpen? |
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan check ik hem voor je
|
|
|||
|
|||
Gedaan! Ben benieuwd..
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een witte Iphone 4S. Ik heb 1 probleem en dat is dat deze simlocked is. Ik heb geen idee waar de Iphone vandaan komt (Land en aanbieder) aangezien ik de Iphone als kado gekregen heb en diegene het ook niet weet. Ik lees hier dat diverse Iphones 4 nagetrokken worden. Ik hoop dat dit ook met de 4S zou kunnen. Wie kan mij helpen?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wij kunnen alle iphones checken van 2g tot de 5s/c zonder problemen.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reacties hopelijk kunnen jullie me verder helpen
|
|
|||
|
|||
iPhone 4s simlock vrij maken
Hi,
Ik heb een iPhone 4s gekocht op een veilingsite. En je raad het al - met simlock. Draait inmiddels op IOS7. Weet iemand hoe ik de simlock eraf krijg. Weet niet van welke provider hij is geweest. (waarschijnlijk iets engels, want stond op Engels UK ingesteld) Groet, Arno |
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan check ik hem
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 4 6.1.3 met simlock.
Krijg hem niet geunlockt met redsn0w.... |
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer, dan kijk ik wat er nog kan.
Redsnow zal zeker nooit lukken op de 4. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Pikey heeft al een antwoord
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik hoe mijzelf niet zo te schamen als jij gelukkig.
|
|
|||
|
|||
Hi,
Ik heb sinds paar dagen een iphone 4, maar tot mijn teleurstelling met een sim-lock. Ik ben echt een noob op het gebied van iphones. Is er iemand zo vriendelijk om mij te vertellen wat de mogelijkheden zijn. groetjes, dave |
Labels |
hulp gevraagd, iphone 4, jailbreak, sim card, simlock verwijderen |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone 4 simlock vrij maken | sadocan | Unlock | 6 | 22-01-12 17:09 |
Iphone 3g Simlock vrij maken | jelle956 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-11-10 22:11 |
Simlock vrij maken iPhone 2G T-mobile | richard250 | Odido (T-Mobile) | 6 | 23-07-10 19:16 |
Iphone 3G Simlock vrij maken | keesdr | Archief | 1 | 06-11-09 12:03 |
iPhone 3G: UK Iphone legaal simlock vrij maken | DeBar0n | Unlock | 4 | 16-09-09 17:35 |
|
|