iPhone 4 simlock vrij maken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Pm het imeinummer dan check ik hem...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pm het imeinummer dan check ik hem
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goedenavond,
Ik ben jelmer, ben net nieuw op deze forum. ben in het bezit van een iphone 4. Ik zit echter met een probleem, Deze iphone 4 heb ik gekregen van mijn neef, de iphone komt uit het buitenland (Chili of Ierland) en op de iphone zit een simlock, kan iemand mij helpen om deze simlock te verwijderen zonder te jailbreaken? alvast bedankt, mvg Jelmer |
|
|||
|
|||
Hoi jelmer,
Pm mij je imeinummer dan check ik wat er mogelijk is |
|
|||
|
|||
Beste jelmer / boeve2, PM mij je IMEI-nummer. Dan bekijk ik de (on)mogelijkheden voor je.
|
|
|||
|
|||
T2krambo dank je voor je snelle reactie maar het is al geregeld.
|
|
|||
|
|||
Hey
Ik zit denk ik met hetzelfde probleem.. Kan iemand mij hiermee helpen? |
|
|||
|
|||
Pm je imeinummer maar dan kijk ik voor je
|
|
|||
|
|||
Hoi
Ik heb een iphone 4 in nederland gekregen bji een abbonement vodafoon nu kan ik er wel de nederlandse providers in doen en dan werkt hij wel. Maar omdat ik in belgie woon en hem nu wil gebruiken in belgie geeft hij aan geen service dus er zit een simlock op voor belgie wie kan mij verder helpen. Op de iphone staat nu ios 7.0.2 op. |
|
|||
|
|||
PM mij je imeinummer dan check ik hem.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hoi
senna 22 dit is mijn imeinummer 012963004287152 |
|
|||
|
|||
Beste Moustache, onze vriend senna is al met de vrijdagmiddagborrel bezig. Ik loop het IMEI-nr voor je na. Gr.
|
|
|||
|
|||
Niet nodig rambotje
Ik stuur je de gegevens per pm |
|
|||
|
|||
Bericht verstuurd, Moustache.
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb het zelfde probleem. iPhone 4S waar ik verschillende Nederlandse providers werkend mee heb gekregen. Maar de Belgische Base niet. Kan iemand mij vertellen welke sim lock hier op zit?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Unlocken Iphone 4
Hallo,
Ik heb een Iphone 4 32GB uit Oostenrijk gekocht welke nog geactiveerd moet worden, ik heb begrepen dat er een simlock op zit van Austria A1 Mobilkom. Hier heb ik geen simkaartje van. Wie kan me helpen deze telefoon te unlocken ??? Bij voorbaat dank !! Groeten Dirk-Jan |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2013 om 16:49 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2013 om 21:45 ---------- Ook nog bedankt voor jou goede hulp t2krambo moustache10 |
Labels |
hulp gevraagd, iphone 4, jailbreak, sim card, simlock verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone 4 simlock vrij maken | sadocan | Unlock | 6 | 22-01-12 17:09 |
Iphone 3g Simlock vrij maken | jelle956 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-11-10 22:11 |
Simlock vrij maken iPhone 2G T-mobile | richard250 | Odido (T-Mobile) | 6 | 23-07-10 19:16 |
Iphone 3G Simlock vrij maken | keesdr | Archief | 1 | 06-11-09 12:03 |
iPhone 3G: UK Iphone legaal simlock vrij maken | DeBar0n | Unlock | 4 | 16-09-09 17:35 |
|
|